s^3 den belle'ye güncelleme (c6-01 için)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

rizaaktepe

Üye
    Konu Sahibi
s^3 den belle'ye güncelleme (c6-01 için)
meraba arkadaşlar ; 2 gün sonra c6-01 telefon alacağim (neden c6-01 alıyorsun diye sormayın buna karar verdim =) )
şimdi konuya geleyim telefonun orjinal yazılımı symbian^3 sanırım, bilgisayarım var fakat internetim yok ; yalnız vodafone'un sınırsız cepnet pakedi var ve avea da 102Mb lık hediye internet var (bağlantı hızlı yani) şimdi telefonu belle ye güncelleyebilir miyim ; *#0000# dediğimde belle'ye güncelleme yapılır mı ; lütfen yardım ; yeni telefonuma flash atmak istemiyorum :s
 


keys1903

keys1903

Üye
yapamazsın bılgisayar şart
 
  • Beğen
Tepkiler: rizaaktepe

rizaaktepe

Üye
    Konu Sahibi
peki internet kafede falan yapabilir miyim ; kafenin korumalarını falan kaldırsam ; virüs falan girer mi güncelleme dosyasına :s
 
sincarezindan

sincarezindan

Üye
telefonu modem olarak kullan ve pc yi internete bagla ovi suite i yukle sonrada guncellestir
 
  • Beğen
Tepkiler: rizaaktepe
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
sakın teli modem olarak kullanıp güncellemeye kalkma deadfhone olur bide flaslamak zorunda kalırsın kafede yapabilirsin virüs falan bulasmaz nokia serverından alıyor dosyaları
 
  • Beğen
Tepkiler: rizaaktepe
mert41994

mert41994

Üye
arkadaşından falan pc'den yüklet. En garantisi bence virüs derdi de yok :D
 
  • Beğen
Tepkiler: rizaaktepe
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
dostum nerden alacaksın telefonun büyük ihtimalle belleli olur zaten
 
  • Beğen
Tepkiler: rizaaktepe
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
telı modem olarak kullan diyen arkadaş kendisi öylemi yapmış?
 
  • Beğen
Tepkiler: rizaaktepe

rizaaktepe

Üye
    Konu Sahibi
evet telefonu modem olarak kullanıp yaparsam güncelleme başarısız olur ; daha önce yapan arkadaşlar var güncelleme sırasında internet bağlantisi kesildiği için olmuyor ; ama başka bir telefon kullanarak olabilir ; Joikuspot vb wifi erişim noktası oluşturan başka bir telefon bulabilirsem bilgisayara bağlayıp güncelleme yapabilirim ; abim de c5-03 var mesela onda var ; ama o da şimdi yanımda değil ; aldığım yerden belle güncellemesi ile çıkmiş telefon almaya dikkat edeceğim ; mesela telefon S^3 veya anna ile gönderildiyse; satan telefon satıcısı rica etsem yapar mı acaba arkadaşlar ;

ilgilendiğiniz için teşekkür ederim :)
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
arkadasim yazılım 318 mb civarı zaten ne wifi nede modem olarak tel kullanıp yukleyemezsın.nokia shop veya kvk vs hangısı varsa oraya götür 1 saatte alırsın teli
 

rizaaktepe

Üye
    Konu Sahibi
teşekkürler boyutunun o kadar büyük olabileceğini düşünmemiştim ; bi çözüm bulurum artık :)
 
keys1903

keys1903

Üye
Gıt ınternet kafede yap ne vırısu gırcek 15 dkka suruyor topu topu once ovıs suıte kurcan sonra takacan pcye telı ovı suıt acılır ordan guncelle belle cıkar zaten şak dıye
 

rizaaktepe

Üye
    Konu Sahibi
sanırım belle yüklü gelmezse ; ve telefon satıcısı ilgilenmezse öyle yapacağim :S
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
telefonu nerden alacaksn arkadaşım ona göre
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt