Dostum bununla ilgili birşeyler düşünüyorum ama 2. nesillere değil. N8 - C6-01 - C7 gibi telefonlara..![]()
Dostum bununla ilgili birşeyler düşünüyorum ama 2. nesillere değil. N8 - C6-01 - C7 gibi telefonlara..![]()

kardeş 2.nesillere de yapsan ne olur![]()
müthiş olur bekleriz biz beklemeye alıştık
)
)[/QUOTE]
"E=bjkmert45;5914222]
Dostum telefonum olsa elimde yaparım ama denemeden cıkartmak biraz riskli açıkçası.
- - - Eklendi - - -
Vallaha neler düşündüğünüzü anlayabiliyorum ama elimden gelenlerin en iyisini yapmaya sizlere yardımcı olmaya hazırlanıyorum. 3 gün sonra sınavım var ama ben hala buradayım kopamıyorum.)
[/QUOTE]
Nerede varmış bu Windows Mobile 8 CFW'ler merak ettim şimdi...
Bu arada 256 MB RAM'de çalışacak mı acaba Mobile 8 sıkıntı olmasın.
Dostum bununla ilgili birşeyler düşünüyorum ama 2. nesillere değil. N8 - C6-01 - C7 gibi telefonlara..![]()
bol bol dua alırsın güzel kardeşim
)wap tarayıcı duzelcek isallah ugraşıyor emrekoç kardeşimiz
