RootGamer36xx
Üye
Root atmama rağmen uygulamalar çalışmıyor.
Arkadaşlar başlıktada belirttiğim gibi tele root attım ama uygulamalar root yok dio.Telefonun rootlu olduğundan eminim hatta root atınca kingouser denen bişe geldi.Normalde supersu olurdu ama onun yerine kingouser otomatik olarak geldi sanırım ondan dolayı uygulamalar bu hatayı verior.Supersuyu yükledim su kodlaması yok dio napıcam arkadaşlar 


