GuitaristBoy
Üye
Rom yüklemeden okuyun lütfen!
Rom yüklemeden önce yapmanız gerekenleri anlatacağım. Ama yapmanızda şart değil. Güvenliğiniz için yapın. ROM yüklenince cihaza garip bişeyler oluyor falan işte bunları önlemenin yolunu anlatacağım.
Gerekenler:
-Root Explorer
-Titanium Backup
-Cihazınızla birlikte verilen program
1-İmei'i yedekleme:
Şimdi farkındaysanız forumda ROM yükledim imei silindi ya da değişti diyenler var. Bunun olmaması için Root Explorer ile efs klasörünüzü yedekleyin. Eğer yüklediğiniz ROM bu klasörü kabul etmezse acilen eski ROM unuza geri dönün.
2-Uygulamaları Yedekleme:
Uygulamaları yedeklerken Titanium Backup adlı bir program kullanacağız. Bu uygulama root gerektirir. Uygulama giriyoruz ve uygulamaları yedekliyoruz. İki tavsiyem var. Taşımadan önce uygulamayı cihazınıza taşıyın ve yedeklerken toplu işlemler ile yedekleyin. Bu uygulama ayrıca verilerde yedekler. Neden yedekliyoruz yeni ROM unuz eski ROM unuzun ayarlarını kullandığı için sorunlar yaşanacaktır. Bu yüzden ful wipe yapılır ve yapınca herşey gider.
3-Rehberi Yedekleme:
Ful wipe yapınca rehberde gider. Bu yüzden rehberi de yedekleyeceğiz. Telefonunuzla birlikte gelen uygulamalar en uygunudur bence. Ben Samsung Kies le yedekledim diğerlerinde de böyle bişey olması gerek. Sonra da numaraları kaybetmemiş olacaksınız.
Not:Burada ROM yedeklemeyi anlatmadım, verileri yedeklemeyi anlattım. Buna göre mesaj atarsanız sevinirim
Üst konu olması dileğiyle!
Gerekenler:
-Root Explorer
-Titanium Backup
-Cihazınızla birlikte verilen program
1-İmei'i yedekleme:
Şimdi farkındaysanız forumda ROM yükledim imei silindi ya da değişti diyenler var. Bunun olmaması için Root Explorer ile efs klasörünüzü yedekleyin. Eğer yüklediğiniz ROM bu klasörü kabul etmezse acilen eski ROM unuza geri dönün.
2-Uygulamaları Yedekleme:
Uygulamaları yedeklerken Titanium Backup adlı bir program kullanacağız. Bu uygulama root gerektirir. Uygulama giriyoruz ve uygulamaları yedekliyoruz. İki tavsiyem var. Taşımadan önce uygulamayı cihazınıza taşıyın ve yedeklerken toplu işlemler ile yedekleyin. Bu uygulama ayrıca verilerde yedekler. Neden yedekliyoruz yeni ROM unuz eski ROM unuzun ayarlarını kullandığı için sorunlar yaşanacaktır. Bu yüzden ful wipe yapılır ve yapınca herşey gider.
3-Rehberi Yedekleme:
Ful wipe yapınca rehberde gider. Bu yüzden rehberi de yedekleyeceğiz. Telefonunuzla birlikte gelen uygulamalar en uygunudur bence. Ben Samsung Kies le yedekledim diğerlerinde de böyle bişey olması gerek. Sonra da numaraları kaybetmemiş olacaksınız.
Not:Burada ROM yedeklemeyi anlatmadım, verileri yedeklemeyi anlattım. Buna göre mesaj atarsanız sevinirim
Üst konu olması dileğiyle!

