[ROM][JB4.3]Jelly Bean 4.3.x Maclaw Studio

Sponsorlu Bağlantılar

MaclawStudio

MaclawStudio

Üye
    Konu Sahibi
[ROM][JB4.3]Jelly Bean 4.3.x Maclaw Studio
'nun sitesinden indirmeniz gerekmektedir. Ya da tıklayarak ODIN ile yükleme işlemi için gerekli olan dosyayı, tıklayarak ise Teamwin Recovery ile yükleme işlemi için gerekli olan dosyaları indirebilirsiniz.
Şimdi ODIN'le olan yükleme işlemini anlatacağım:
  1. İlk önce tıklayarak ODIN v3.0.4 programını indiriyoruz.
  2. Cihazımızı Ses Kısma+Ana Ekran+Güç Tuşu kombinasyonu ile ODIN MODE'a alıyoruz.
  3. İşleme devam etmek istersek Ses Yükseltme tuşuna basarak Downloading moduna alıyoruz. Karşımıza böyle bir ekran çıkacak;

4. Bu ekranı gördükten sonra telefonumuzu bir ara kablo ile bilgisayarımıza bağlıyoruz.
5. ODIN v3.0.4 programını açıyoruz. Böyle bir ekranın gelmesi lazım;6. Bu ekranı gördükten sonra PDA tuşuna tıklayıp indirdiğiniz dosyası seçiyorsunuz. (Lütfen dosyanın uzantısının .tar.md5 olmasına dikkat edin)
7. Ardından Start tuşuna tıklıyoruz ve yükleme işlemi bittikten sonra cihazımızı açıp başlangıç ayarlarını yapıyoruz.
8. Bu ayaları yaptıktan sonra tıklayarak indirebileceğiniz Google Apps dosyasını telefonumuza bir ara kablo yardımıyla gönderiyoruz.
9. Ses Yükseltme+Ana Ekran+Güç tuşu kombinasyonu ile Teamwin Recovery ekranını açıyoruz.
10. Sol üstte bulunan Install tuşuna basıyoruz. Oradan gapps-jb-20130813-signed.zip dosyasına tıklıyoruz. Kendi kendine kuruyor ve işlemimiz tamamlanmış oluyor.


Herhangi bir sorun veya sorunuzda [email protected] adresine mail gönderebilirsiniz ya da forum profilime mesaj gönderebilirsiniz.
 


Üst Alt