ROM Attıktan Sonra Şebeke Sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
DirenishFlow

DirenishFlow

Üye
    Konu Sahibi
ROM Attıktan Sonra Şebeke Sorunu
Öncelikle Selamun Aleyküm Maxicep'in Değerli Üyeleri. Ben Huawei U8655 Olan Telefonuma Custom Rom Attım "ICS 07 GB" Romu attım 1 Gün Boyunca Hiçbir Sorun İle Karşılaşmadım Ama Artık Durup Dururken Şebeke Gidiyor Ve Reset Atmadan Gelmiyor. Ağ Arıyorum Şebekeleri Buluyor Ama Ağa Bağlanmıyor "Vodafone 3G" Hizmet Başarız. Gibisinden Uyarı Veriyor . Nasıl Düzeltebilirim ?


Yardım Edenlere Şimdiden Teşekkürler .

 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Cevap
0
Görüntüleme
5K
themardinli
Cevap
0
Görüntüleme
643
themardinli
Cevap
2
Görüntüleme
1K
Cevap
0
Görüntüleme
2K


Üst Alt