DirenishFlow
Üye
ROM Attıktan Sonra Şebeke Sorunu
Öncelikle Selamun Aleyküm Maxicep'in Değerli Üyeleri. Ben Huawei U8655 Olan Telefonuma Custom Rom Attım "ICS 07 GB" Romu attım 1 Gün Boyunca Hiçbir Sorun İle Karşılaşmadım Ama Artık Durup Dururken Şebeke Gidiyor Ve Reset Atmadan Gelmiyor. Ağ Arıyorum Şebekeleri Buluyor Ama Ağa Bağlanmıyor "Vodafone 3G" Hizmet Başarız. Gibisinden Uyarı Veriyor . Nasıl Düzeltebilirim ?
Yardım Edenlere Şimdiden Teşekkürler .
Yardım Edenlere Şimdiden Teşekkürler .
