[rom][aroma][deodex]dmod V6-- S4 Theme&apps - Dmod Goes Opensource![24/06/2013]

Sponsorlu Bağlantılar



theeternal

theeternal

Üye
rom güncellenicek hadi bakalım :D xda ya oyle yazmış gelıştırıcısı
 
İbrahimEsşiz44

İbrahimEsşiz44

Üye
kardeşim teşekkürler emeğine sağlık herşey çok güzelde ben yükleyememiştim şimdi artık ne yaptıysam telefonu rootladım cwm yükledim ve bu romu kurdum herşey çok güzel s4 havası veriyor da arada donmalar oluyor ve facebook programına girdiğinde prodan atıyor telefonu 3 defa açıp kapattıktan sonra girmeye başladı program falan yükleyince kasmalar oluyor bilginize...
 
  • Beğen
Tepkiler: theeternal
theeternal

theeternal

Üye
kardeşim teşekkürler emeğine sağlık herşey çok güzelde ben yükleyememiştim şimdi artık ne yaptıysam telefonu rootladım cwm yükledim ve bu romu kurdum herşey çok güzel s4 havası veriyor da arada donmalar oluyor ve facebook programına girdiğinde prodan atıyor telefonu 3 defa açıp kapattıktan sonra girmeye başladı program falan yükleyince kasmalar oluyor bilginize...
update alcakSee you on next release! demiş
 
  • Beğen
Tepkiler: İbrahimEsşiz44

hasanbaglan1981

Üye
Hoca herşeyi yaptım bende failed verdi olmuyor
 
esescan

esescan

Üye
emegıne saglık denedım 10 numara oldu ama su sarj gorunumu degısmıyor s4 gıbı olmuyor bı cozum lutfen
 

Benzer Konular



Üst Alt