Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
rom güncellenicek hadi bakalım xda ya oyle yazmış gelıştırıcısı
İbrahimEsşiz44
Üye
kardeşim teşekkürler emeğine sağlık herşey çok güzelde ben yükleyememiştim şimdi artık ne yaptıysam telefonu rootladım cwm yükledim ve bu romu kurdum herşey çok güzel s4 havası veriyor da arada donmalar oluyor ve facebook programına girdiğinde prodan atıyor telefonu 3 defa açıp kapattıktan sonra girmeye başladı program falan yükleyince kasmalar oluyor bilginize...
kardeşim teşekkürler emeğine sağlık herşey çok güzelde ben yükleyememiştim şimdi artık ne yaptıysam telefonu rootladım cwm yükledim ve bu romu kurdum herşey çok güzel s4 havası veriyor da arada donmalar oluyor ve facebook programına girdiğinde prodan atıyor telefonu 3 defa açıp kapattıktan sonra girmeye başladı program falan yükleyince kasmalar oluyor bilginize...