[rom][aroma][deodex]dmod V6-- S4 Theme&apps - Dmod Goes Opensource![24/06/2013]

Sponsorlu Bağlantılar

mudem3333

mudem3333

Üye
Bu romda yada bildiğiniz başka bir romda otg desteği var mı
 


verynice

verynice

Üye
bu internet paylaşımı isteyen arkadaşlar onun patchi varmış zaten haritalarda blackmarttan yada internetten apk sını bulup yüklesin sorunsuz :D
hocam dmod v6 rom kullanıyorum internet paylaşımı için patch nasıl bulabilirim.
 
theeternal

theeternal

Üye
hocam dmod v6 rom kullanıyorum internet paylaşımı için patch nasıl bulabilirim.
hacı bu romun şarjı biraz kötü sana virginity v8 öneririm güncel bir rom fakat illada istiyorsan burdan tethering fixi indir s4 touchiwz falanda yazar touchwiz kurarsan tema geçişlerini gösteren işaret ev olur flaşla bunları cmw ya da twrp menu ıle
 
verynice

verynice

Üye
Hocam çok teşekkür ederim. Sağolasın
 
verynice

verynice

Üye
Hocam dmod v6 ile virginity v8 arasında ne gibi farklar var size zahmet açıklayabilir misiniz?
 
  • Beğen
Tepkiler: theeternal
theeternal

theeternal

Üye
Hocam dmod v6 ile virginity v8 arasında ne gibi farklar var size zahmet açıklayabilir misiniz?
Haci virginity daha stabil sarj daha iyi s4e daha yakin tema olsun uyg. Olsun falan kurarken virginity kernel v4 kur kurarsan söyle sana bir kac tane daha özelden link veririm tam s4 olur bence kurarken herseyi sec aura statusbar seçme mavi oluyo status bar ama sen bilirsin :)
 
theeternal

theeternal

Üye
Ve daha güncel adam guncelliyo
 
verynice

verynice

Üye
Anlaşıldı. Bilgilendirme için teşekkür ederim.
 
  • Beğen
Tepkiler: theeternal
verynice

verynice

Üye
hocam virginity romu kuracağımda size zahmet linkleri gönderebilir misiniz?
 
  • Beğen
Tepkiler: theeternal
verynice

verynice

Üye
Teşekkür ederim hocam fakat s4 e benzetebilmek için özelden link gönderecektiniz :)
 
verynice

verynice

Üye
Ellerinize sağlık. Sağolun :)
 
  • Beğen
Tepkiler: theeternal
theeternal

theeternal

Üye
  • Beğen
Tepkiler: verynice
verynice

verynice

Üye
Tamamdır hocam :)hocam bi sorum olacak dmod daki data dosyaları virginity ye restore etsek bi problem çıkar mı?
 
  • Beğen
Tepkiler: theeternal
theeternal

theeternal

Üye
Tamamdır hocam :)hocam bi sorum olacak dmod daki data dosyaları virginity ye restore etsek bi problem çıkar mı?
sorun olmaz dıye dusunuyorum olmazda zatenbirde sana dmod internet paylasımını verdgım lınkte s4touchwiz diye bise var onuda kur flaşla ev gibi olsun menü gecis yeri daha hoş duruyor
 
verynice

verynice

Üye
Hocam herşey için çok teşekkür ederim. Telefonum yeni çehre kazandı. Sağolun :)Arkadaşlar dmod v7 çıkacak mı? Bilgisi olan var mı?
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: theeternal

Benzer Konular



Üst Alt