ROM [ 4.2.2] Touchwi5v8 EditionMhr) + Performance + Uzun Batarya süresi

Sponsorlu Bağlantılar

sahin02

sahin02

Üye
    Konu Sahibi
ROM [ 4.2.2] Touchwi5v8 EditionMhr) + Performance + Uzun Batarya süresi
BU ROM SADECE GALAXY W I8150 İCİNDİR..
DUZENLEMELER :
-build.prob düzenlemeleri
-tweaklar eklendi
-Cihaz Bosta iken piliniz
tükenmeyecek
-Launcher pro pratik arayüz
-internet hızı artırıldı
-turbo boost eklendi
-Jelly Bean için adreno ekran driveri
güncellendi
-tweak_box (3g,deep sleep;battery
saving ...)
-sound++ müthis ses kalitesi ahize
sorunu yok
-Fotolarınız camera zoom ile artık
daha net olacak
-seeder,sprit radyo,swifkey pro,task
manager,mx player pro yüklü
-denen oyunlar templa run oz,subway sorf takılma yok

- Yeniden batarya performansı artirldiyüzde yüz olan jarj iki saat boşta iken actnizda yine yüzde yüz oldunu göreceksinz ekran görüntüsü mevcut bakablrsnz

EVET ARKADAŞLAR ROMU UPLOAD ETTİM[/COLOR] >>>> [/B]

KURULUM ADIMLARI:
Kurmak için: Dosyayi indirip bilgisayara Zipten çıkartıp telefonun hafıza kartina atmaniz gerekiyor kendi hafizasina atmayin Hafiza karti içerisinde Clockworkmod klasörü içindeki backup klasörüne atmaniz gerekiyorNOT:Cwm'nin son sürümünüzü kurmaniz gerekiyor sorunsuz çalismasi için yedek dosyasini hafıza kartina attiktan sonra
Cwm Ye girip: wipe data and factory ,wipe cache ,wipe dalvik cache ,mount and stroge bölümünde format cache, format system ,format data, sonra backup and restore bölümünden restore from external sdcard deyip verdiğim yedek dosyasını yüklüyorsunuz son olarak wipe cache wipe dalvik cache fix permissions yapıp geri dönüp reboot system now diyip sistemi baslatıyoruz ilk acılış 2-3 dk sürebilir ve ARTIK ROMUNUZ HAYIRLI OLSUN ARTIK ROM DEĞİŞTİRMEYECEKSİNİZ :)
NOT: : Google playi acmak için titanium backup uygulamsına girip google playi çözmeniz yeterli olacaktır.batarya perfomnsı için ayarlardan performans ayarına girip işlemciyi İNTERACTİVE yapın.[/quote]Ayrıca bataryanın bosalıp bosalmadını cpu spy uygulamsına tıklayın menu tıklayıp resetleyin ve telfu bi kac saat bosta bırakırsanız bataryanın bosalmadını göreceksiniz bnce androidlerdeki en büyük sorunda buydu zaten :)[/IMG]
- Launcheri Beğenmedi iseniz arayüz için apk yi indirip Değiştirebilirsiniz Nova Launcher buda Launcherin ekran görüntüleri

GUNCELESTİRME : Google Playi Çözmede hata alanlar uygulamalarda yüklü olan Titanium backupu kaldirp yerine linkte verdiğim eki indirip kurun ve Google Playi artık sorunsuz Cozebilrsiniz ;) Buyrun LINK > > >
Ayrıca işlemci ayarlarından İNTERACTİVE yaptıktan sonra en alttaki kutucuğu da işaretleyin aynısı row da da yapın Aksi halde her açılışta aynı kalmayıp tekrar PERFORMANCE ve NOOP Olacaktır.

GUNCELLEME 2:Evet arkadaşlar bildiğiniz gbi kamera foto çekerken yeşil ekran hatası vardı vereceğim bu uygulama ile artık bu sorunuda çözmüş olacaz tek yapmanız gereken verdim eki indirip kurmaniz kaliteyi görmeniz buyrun LINK >>> kamera +galeri yüklenecektir Roma ait olan kamerayı Titanium backup a girip kaldirabilirsinz ;) Artık sorunsuz jelly bean elinizde ;)
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: ledayi2000


burakcabal

Üye
bekliyoruz hocam
 
hasaneness

hasaneness

Üye
nerden indiriyoruz yardımcı olurmsuun..
 
  • Beğen
Tepkiler: sahin02
siepls13

siepls13

Üye
Sabirsizlikla bekliyorum sarj suresi ve beklemede sarj yememesi dogruysa harika olur
 
  • Beğen
Tepkiler: sahin02
sahin02

sahin02

Üye
    Konu Sahibi
Evet Doğru test ettim bunun için ekran görüntüsü koydum en alttaki cpu bilgisinde sifrladm ve bir saat 43 dk sonra cihaz Bosta biraktim yine girdim gördünüz gbi hala %100 :cool::cool:
 

burakcabal

Üye
ne zaman yüklüyosun usta?
 
sahin02

sahin02

Üye
    Konu Sahibi
En kisa zamanda upload edecem ;)
 
ledayi2000

ledayi2000

Üye
bekliyoruz
 
sahin02

sahin02

Üye
    Konu Sahibi
Yarın upload etmeye çalışacam.
 
ledayi2000

ledayi2000

Üye
canın sağolsun kardeş yarını bekleriz
 

hamza5806

Üye
asphalt 8 oynanıyor mu romda hocam?
 
sahin02

sahin02

Üye
    Konu Sahibi
  • Beğen
Tepkiler: ledayi2000
ali.clay

ali.clay

Üye
beyler yükleyenler yorumlarını yazabilir mi. rom değiştirmekten usandım artık. denediğiniz oyunlarıda yazarsanız güzel olur
 
sahin02

sahin02

Üye
    Konu Sahibi
beyler yükleyenler yorumlarını yazabilir mi. rom değiştirmekten usandım artık. denediğiniz oyunlarıda yazarsanız güzel olur
Ali kardeşim bnce yükle bundan sonra rom değiştirmeyecksn :D:D
 
ali.clay

ali.clay

Üye
gece yüklerim iyi bişeye benziyor :D 1 2 kişininde yorumu gelse kesin yüklerim zaten :D
 
  • Beğen
Tepkiler: sahin02
ali.clay

ali.clay

Üye
eheh :D hadi öyle olsun bakalım :D indirip yüklüyorum yorum atarım :D
 
  • Beğen
Tepkiler: sahin02


Üst Alt