[rom][4.2.2][jb][cm10.1][pac][halo] Pac 4.2.2

Sponsorlu Bağlantılar

Rom Ve Konu Nasıl

  • Çok Güzel

    Kullanılan: 0 0.0%
  • Kötü

    Kullanılan: 0 0.0%
  • Çok Kötü

    Kullanılan: 0 0.0%

  • Kullanılan toplam oy
    1
lale63

lale63

Üye
    Konu Sahibi
[rom][4.2.2][jb][cm10.1][pac][halo] Pac 4.2.2
Yaptığınız işlemlerden doğacak sorunların tüm sorumluluğu size aittir.Not: Bu işlemler telefonunuzu garanti dışı bırakabilir.
I8190, I8190L ve I8190N ile uyumludur. (Henüz NFC desteklemiyor.)
Yükleme yapmadan önce yedeklerinizi alın
Çalışanlar:



    • Sesli Görüşme
    • Mesajlaşma
    • 3G
    • 2D/3D HW Hızlandırması
    • GPS ve A-GPS
    • Pusula
    • Ses (her hoparlör / kulaklık / mikrofon)
    • Sensörler
    • Wi-fi
    • Bluetooth
    • A2DP
    • Bluetooth Tether
    • Kamera (normal/panaromik)
    • Google Play
    • Tüm CM10.1 fonksiyonları
    • CPU Uyku Modu
    • App2sd Desteği
    • USB Tether
    • Wifi Tether
    • SIM Araçları
    • MTP
    • ADB
    • Video Hızlandırma (720p)
    • YouTube HQ
    • Video Kaydı
    • Kernel 3.0.84
    • Aokp özellikleri
    • Halo özellikleri
    • Telefon Kapalı İken Şarj Olma
    • Otomatik EFS Yedekleme
    • 64GB sdcard desteği
Yüklenmesi:

Dosyaları indirin ve hafıza kartınıza atın.Telefonunuzu CWM'a alın(Üç tuş kombinasyonunu aktif hâle getirdiyseniz "ses açma+home+güç" tuşlarına basılı tutun)Wipe data/cache (factory reset) işlemlerini yapın. (CM tabanlı bir romun üzerine yükleme yapıyorsanız bu işlemlere gerek yok)
"İnstall zip from sdcard + choose zip from external sdcard" seçeneklerini uygulayarak önce "PAC" ı daha sonra "gapps" dosyasını seçin ve yükleyin.

Download
ROM:
GApss:

SS:




Romu Hazılayanlar:
Macław
Marcin1147



Yardım Edenler:
OliverG96
tom3q
lupohirp

Rom çok güzel arkadaşlar halosu falan var ben begendim emege saygı bi teşekkür yeter.Sorunu ve sorusu olan varmı yorum olarak sorabilirler.Anketede katılmanızı isterim.
 


Reşwan

Reşwan

Emekli Yönetici
Teşekkürler, mevcut olan konulardan farklı sürüm.
 

byl82

Kapalı Hesap
fm radyo çalışıyor mu
 
lale63

lale63

Üye
    Konu Sahibi
Evet bende calisiyordu
 


Üst Alt