Risk (EA Games) N73 te Denenmiştir. (Strateji - Board Game)

Sponsorlu Bağlantılar

andariel

Üye
Teşekkürler, Eline Sağlık....

Başka bu tipte oyunlar var mı acaba cep telefonu için?????
 


Salih Baba™

Salih Baba™

Üye



:):):):)
 
majesteeee

majesteeee

Üye
birde ben deneyim:oke:
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Deneyin bakalım :)
Umarım nasıl bulduğunuzu da bizlerle paylaşırsınız.
Beğeneceğinize eminim :)

İyi oyunlar.
 
majesteeee

majesteeee

Üye
birdre ben deneyem
 

muhammet2860

Üye
çok teşekkürler harika olmuş emeğinize sağlık
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Teşekkürler arkadaşlar :)
İyi oyunlar :)
 
hdr...

hdr...

Üye
arkn teLinde bi deniim nasıLmış . saoL :)
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Mutlaka deneyin, muhteşemdir!.. :)
İyi oyunlar...
 

thesmex

Üye
ya beyLer acil yardım .RAR uzantısını jar yapıyorum acılmıyor N73 var :S
 
furkan_gul_44

furkan_gul_44

Üye
Teşekkürler
 
Cynical

Cynical

Üye
Aslında oyunun mantığı filan güzel de bu zar atma işi hiç olmamış. Savaşıyor muyuz, tavla mı oynuyoruz? :ehe Bir iki kez oynadım ve pek eğlenceli gelmedi ama biraz daha oynayayım senin güzel hatrın için, Ata.
 
habbuj

habbuj

Üye
sağol
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
ya beyLer acil yardım .RAR uzantısını jar yapıyorum acılmıyor N73 var :S
Rar uzantısını neden değiştiriyorsunuz ki, o zaten rar :)
Dosyaya sağ tıklayın buraya çıkart (Extract Here) deyin. (WinZip'in bilgisayarınızda yüklü olduğunu varsayıyorum)
Rica ederim :maxicep:
Aslında oyunun mantığı filan güzel de bu zar atma işi hiç olmamış. Savaşıyor muyuz, tavla mı oynuyoruz? :ehe Bir iki kez oynadım ve pek eğlenceli gelmedi ama biraz daha oynayayım senin güzel hatrın için, Ata.
Risk bir efsanedir yahu :)
Sana bir şey diyemeyeceğim ama benim de en sevdiğim oyunlardan hatta favorim :)
Oyuna takılıp ineceğim durağı kaçırmışlığım vardır :)
Dene bakalım...
Rica ederim...
 
gazi0

gazi0

Üye
süper ustam :)
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Kesinlikle :)
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
Teşekkürler güzel oyun:oke:
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Rica ederim Mehmet Abi, oyna mutlaka...
Gönüldaşlar falan yalan olur ama söyleyeyim.
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
Yok o zaman kalsın gönüldaşları değişmem hiçbişeye:D
 


Üst Alt