Haydar
Emekli Yönetici
Ribery: "Real Madrid'i bekliyoruz"
Bayern Münih'in yıldız oyuncusu Franck Ribery, Şampiyonlar Ligi'nde yarı finale çıktıkları için mutlu olduklarını söyledi.
Büyük bir olasılıkla bir üst turda Real Madrid ile eşleşeceklerini söyleyen Ribery, maçtan sonra Sky Sports'a yaptığı açıklamada, "Çok mutluyuz. Yarı finalde Real Madrid ile eşleşeceğimizi düşünüyorum. Güvenimiz ve zirveye ulaşmak açısından bu bizim için çok iyi." diye konuştu.
Takım olarak çok iyi durumda olduklarını söyleyen Fransız oyuncu, "Takımdaki herkes çok iyi durumda. Ayrıca yedekte bekleyen oyuncular da çok iyi katkı yapıyor. Onlara çok ihtiyacımız var. Örneğin Olic." dedi.
Bayern'de oynamanın kolay bir iş olmadığını da sözlerine ekleyen Ribery, "Bayern Münih'te oynamak gerçekten kolay değil. Her maçı kazanmak zorundayız ve her maça kazanmak için çıkıyoruz. Real Madrid çok büyük bir ekip. Umarım iki takım için de güzel maçlar izleriz." sözlerini kullandı. kaynak : goal
Büyük bir olasılıkla bir üst turda Real Madrid ile eşleşeceklerini söyleyen Ribery, maçtan sonra Sky Sports'a yaptığı açıklamada, "Çok mutluyuz. Yarı finalde Real Madrid ile eşleşeceğimizi düşünüyorum. Güvenimiz ve zirveye ulaşmak açısından bu bizim için çok iyi." diye konuştu.
Takım olarak çok iyi durumda olduklarını söyleyen Fransız oyuncu, "Takımdaki herkes çok iyi durumda. Ayrıca yedekte bekleyen oyuncular da çok iyi katkı yapıyor. Onlara çok ihtiyacımız var. Örneğin Olic." dedi.
Bayern'de oynamanın kolay bir iş olmadığını da sözlerine ekleyen Ribery, "Bayern Münih'te oynamak gerçekten kolay değil. Her maçı kazanmak zorundayız ve her maça kazanmak için çıkıyoruz. Real Madrid çok büyük bir ekip. Umarım iki takım için de güzel maçlar izleriz." sözlerini kullandı. kaynak : goal
