Ribery: "Real Madrid'i bekliyoruz"

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Haydar

Haydar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Ribery: "Real Madrid'i bekliyoruz"
Bayern Münih'in yıldız oyuncusu Franck Ribery, Şampiyonlar Ligi'nde yarı finale çıktıkları için mutlu olduklarını söyledi.

Büyük bir olasılıkla bir üst turda Real Madrid ile eşleşeceklerini söyleyen Ribery, maçtan sonra Sky Sports'a yaptığı açıklamada, "Çok mutluyuz. Yarı finalde Real Madrid ile eşleşeceğimizi düşünüyorum. Güvenimiz ve zirveye ulaşmak açısından bu bizim için çok iyi." diye konuştu.

Takım olarak çok iyi durumda olduklarını söyleyen Fransız oyuncu, "Takımdaki herkes çok iyi durumda. Ayrıca yedekte bekleyen oyuncular da çok iyi katkı yapıyor. Onlara çok ihtiyacımız var. Örneğin Olic." dedi.

Bayern'de oynamanın kolay bir iş olmadığını da sözlerine ekleyen Ribery, "Bayern Münih'te oynamak gerçekten kolay değil. Her maçı kazanmak zorundayız ve her maça kazanmak için çıkıyoruz. Real Madrid çok büyük bir ekip. Umarım iki takım için de güzel maçlar izleriz." sözlerini kullandı. kaynak : goal
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt