Ribery: "Finali hak ettik"

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Haydar

Haydar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Ribery: "Finali hak ettik"
Bayern Münih'in yıldızı Franck Ribery, Real Madrid'i eleyerek Şampiyonlar Ligi'nde finale yükseldikleri için çok mutlu olduğunu ve bu başarıyı hak ettiklerini söyledi.

Sahasında oynadığı ilk maçı 2-1 kazanan Bayern Münih, rövanş maçında Real Madrid'e 2-1 yenilmiş ve karşılaşma uzatmalara gitti. Uzatma bölümünde de eşitlik bozulmayınca finale yükselen takımı seri penaltı atışları belirledi. Rakibini seri penaltı atışlarında 3-1 mağlup eden Alman devi, 19 Mayıs'ta Allianz Arena'da oynanacak final maçında Chelsea ile karşılaşacak.

Ribery, basın mensuplarına verdiği demeçte "Çok mutluyum. Kulüp ve oyuncular açısından çok önemli bir zafere imza attık. Kimseden korkmadığımızı gösterdik ve finali hak ettik. Bu final benim ilk Şampiyonlar Ligi finalim olacak. Inter ile iki yıl önce oynanan final maçında cezalı olduğum için forma giyememiştim." ifadelerini kullandı.

Bayern Münih, final maçında cezalı duruma düşen David Alaba, Luiz Gustavo ve Holger Badstuber'den faydalanamayacak.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Baskentliia
Cevap
0
Görüntüleme
680
Baskentliia
Haydar
Cevap
0
Görüntüleme
359
Haydar
Oğuzhan
Cevap
2
Görüntüleme
426
ka_za
codblackops2
Cevap
4
Görüntüleme
535
mürteza16


Üst Alt