Rezalet ; Yaralıya Tokat Attı

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Mustafa Furkan

Mustafa Furkan

Üye
    Konu Sahibi
Rezalet ; Yaralıya Tokat Attı

Kdz. Ereğli ilçesinde meydana gelen trafik kazasında
sağlık görevlilerinin müdahalesi sırasında
devamlı hareket eden yaralıya sağlık görevlisi tokat attı.






Zonguldak'ın Ereğli ilçesi Kepez Mahallesi 1 Nolu Çetin Emeç Caddesi'nde meydana gelen trafik kazasında bir kişi yaralandı. Yaşar Can idaresindeki 67 M 8515 plakalı halk otobüsü karşı yönden gelen Saim Ersoy idaresindeki 34 DS 5730 plakalı otomobil ile çarpıştı.

Çarpmanın etkisiyle halk otobüsü yol kenarında bulunan apartman boşluğuna yan yattı. Kaza nedeniyle halk otobüsünün içerisinde bulunan Gönül Tazegül (35) isimli yolcunun ayağı koltukların arasına sıkıştı. Kazanın ardından olay yerine gelen sağlık ekipleri yaralı Tazegül'ün ayağını balon içine almak istedi. Ayağının koltuklarının arasına sıkışması nedeniyle acı içinde çığlıklar atan kadın sağlık görevlilerinin müdahale etmesi sırasında devamlı hareket edince bir sağlık görevlisi yaralı kadına tokat attı. Sağlık görevlisinin yaralı kadına tokat atmasının ardından Gazegül'ün yakınları sağlık görevlisine tepki gösterdi.

Yaralı yakınlarının tepki göstermesinin ardından sağlık görevlisi yaralı kadını kendine gelmesi için tokat attığını söyledi. Bu olayın ardından polis ekipleri tarafından yaralının yakınları otobüs içerisinden çıkarıldı. Yaralı Gönül Tazegül, ilk tedavisinin yapılmasının ardından sedye ile ambulansa konuldu. Sambulansla Ereğli Devlet Hastanesi'ne sevk edilen Tazegül'ün ayağında kırık olduğu ve kırıkınönemli olması nedeniyle devlet hastanesinden Zonguldak Karaelmas Tıp Fakültesi'ne sevk edildiği belirtildi. Polis kazayla ilgili tahkikat başlattı. Kaza ile ilgili tahkikat devam ediyor.


 
  • Beğen
Tepkiler: Unstable01


Revengeful

Emekli Yönetici
kadın abartmış ve sürekli bağrıyo. görevlilerin işini yapmasına engel oluyo. sakinleşmesi için vurmuştur
 
-YARINIYOK-

-YARINIYOK-

Üye
bazen tokat insanı sakinleştirir
 
Mustafa Furkan

Mustafa Furkan

Üye
    Konu Sahibi
:hmmm
 
Unstable01

Unstable01

Üye
iide braz sabrlı olsaymış adamda yani kadın korkmuş hem cnı yanıo hm panik olmuş yani:S
 
Kaptan

Kaptan

Üye
başlık ağır olmuş .. rezalet diyerek abartmış arkadaş bence. (: sonuçta görevli kadının kafasını duvardan duvara çarpmadı ya ? belki yaralı kadın şoka girdi , oda kendine gelmesi için tokat attı ? yani durduk yere neden tokat atsın ? sağlık görevlisi olsam insalarımın beni böyle bi şeyle kötülemesi beni bunalıma sokardı bence :ehe yani
 
Aziz™

Aziz™

Üye
evet başlık abartılı olmuş sonuçta bilinçli şekilde vurulmuşsa bir nedeni vardır.abartmaya gerek yok.hem herkesin bildiği gibi tokat bazen insanı kendine getirir:naughty:
 
MonRêve

MonRêve

Üye
Başlık çok abartılı!
Adı üstünde kadın yaralı acı çekiyo yani şokta ne yaptıgını bilmediği için görevlilerin görevini yapmalarına engel oluyo burda görevlinin tokat atma amacı eminimki yaralıyı sakinleştirme amaçlıdır..
 

mekanik

Üye
kendine getirmek için atmıştır ya...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Cevap
8
Görüntüleme
517
DarkredBlue61
phasan
Cevap
10
Görüntüleme
744
İhtiyar007
NEXUS
Cevap
3
Görüntüleme
641
mürteza16


Üst Alt