Rezalet pes diyorum artık...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Rezalet pes diyorum artık...


 
Tepkiler: jejep ve minoo

akula

Üye
eskiden duyarsız bir halktık artık cahiliz'de cevap verenlerin çoğu 25 yaş üstü bu beyinsizlere ne desek az olur
 
    Konu Sahibi
Adama bak ya Fatih Sultan Mehmet dior yok artık.
 

minoo

Üye
İşte bu insanlar oy veren insanlar. Yazık ya Türklüğümden utandım
 
Ne kadar çok mal var şu güzel ülkemde yahu!...
 

minoo

Üye
Halkımla gurur duydum
 
gerçek değil gibi geliyor aslında ama bilmiyorum artık
 

minoo

Üye
Nasıl gerçek değil? Haber yapmak için insanlara ' abi biz haber yapıyoruz, sana milli marşımızın yazarını soracağım, sen de Fatih Sultan Mehmet diyeceksin' mi demişler??
 

.eRCaN.

Üye
Nasıl gerçek değil? Haber yapmak için insanlara ' abi biz haber yapıyoruz, sana milli marşımızın yazarını soracağım, sen de Fatih Sultan Mehmet diyeceksin' mi demişler??

+1

Sanmıyorum gerçek olmayacağını.

Bu ülkede vatanını,milletini tanımayan çok insan var.
 

minoo

Üye

bende biraz katılıyorum tmm bilmeyenler var ama habercilerinde ne kadar yalan dolanla işi oldugunu çok haberleri duyduk

Sanmam. Ama şöyle olabilir, sordukları arasında bilenler de vardır elbet. Hiç düşünmeden yanıt verenler. Ama o kısımları kesmişlerdir.
 

minoo

Üye
Ama çok normal bu da. 'Bilmeyenler var bakın' demek için derlenmiş bir haber zaten bu. En sonunda da küçük bir çocuğun görüntüsü var 'bakın da utanın, ufacık çocuk biliyor' der gibi.
 

CoDeYs

Üye
Ama çok normal bu da. 'Bilmeyenler var bakın' demek için derlenmiş bir haber zaten bu. En sonunda da küçük bir çocuğun görüntüsü var 'bakın da utanın, ufacık çocuk biliyor' der gibi.
''bilmemek ayıp degil,ögrenmemek ayıp'' bence.
 
    Konu Sahibi
Bu yaşlarına gelmişler öğrenememişlermi.Ben olsam o haerci bana onu sordukta hemen sonra gider ezberlerdim
 

minoo

Üye
Şimdi aynı kişilere gidip aynı soruyu sorsan yine bilmezler.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...