arkadaşlar oyunun açılmamasının nedeni oyunla birlikte obb dosyasını da dahili hafızada gösteriyor. bu da yetmezmiş gibi oyunu açarken intalling diye lanet birşey var telefonun dahili hafızasını sömürüyor. dahili hafızada yer yoksa siyah ekranda kalıyor. denedim tüm uygulamalarımı kaldırdım oyun açıldı ancak 132kb boş hafızam kaldı. bu kadar hafızaya değmez bu oyun