ilginç bir yaklaşımHayrullah diye okuyorum ben![]()

Nicki aldıktan sonra gördüm o şarkıyı. Ilkokuldan kalma bir nickNikini burdan almış. Öyle diyodun @Revengeful
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
Çaktırma benderevengeful ben dümdüz okuyom![]()

Çaktırma bende![]()

SERHAN DA REVENGEFUL DİYE DÜMDÜZ OKUYOMUŞ???!?!?!?!?
Ilk konuyu açtığımda ilk mesajda yazıyor doğrusu![]()

ilkokul derken 8. Sınıf mı?Nicki aldıktan sonra gördüm o şarkıyı. Ilkokuldan kalma bir nick
buraya daha sonra üye olmuşsun demek başka bir yere üye olurken veya oyunda keşfettin değil mi?5+6=11buraya daha sonra üye olmuşsun demek başka bir yere üye olurken veya oyunda keşfettin değil mi?

