Revengeful Geri dönmüş

Sponsorlu Bağlantılar

Revengeful

Emekli Yönetici
gereksizlerde olduğu için sorun yok :D:D
Hoşbulduk ama dahada yazılmasın benle ilgili mesaj lütfen :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Tuba.Erva


Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
ben yazarımm arkadas:dry:
 

Revengeful

Emekli Yönetici
yaz desem yazmaz..
 
  • Beğen
Tepkiler: Tuba.Erva
lolaman

lolaman

Üye
o kim ulen :D hoşgeldin abicim.
 
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
Hoş geldin Mert.
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Hoşbulduk. Bir daha ban atmayacağım ama bir tek online süremi kısacağım o da ingilizce hazırlık okuyacağım için. Üniversiteye girmek için COPE sınavını geçmem gerekiyor. Bilkentte okuyan arkadaşım zor bir süreç olduğunu söyledi. O yüzden baya yüklenmem lazım.
 
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
Özel üniversiteye gideceksin anlaşılan?
 
Necmati

Necmati

Üye
Hoşbulduk. Bir daha ban atmayacağım ama bir tek online süremi kısacağım o da ingilizce hazırlık okuyacağım için. Üniversiteye girmek için COPE sınavını geçmem gerekiyor. Bilkentte okuyan arkadaşım zor bir süreç olduğunu söyledi. O yüzden baya yüklenmem lazım.
bizene kardeşim :D
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Ban atmadan önce 1-2 gün girmedim ve herkes nerdesin diye mesaj yağdırdı. Bu sefer aylarca girmeyebilirim. O yüzden diyorum şimdiden nedenini söylüyorum.

----------Eklendi @ 00:20:01 ---------- Yazıldı @ 00:18:47 ----------

Özel üniversiteye gideceksin anlaşılan?

Devlet üniversiteside var. Hukuk a girebiliyorum. Fakat ben bilişim uzmanlığı istiyorum. %50 burs var. Yazılım mühendisliği okuyup yüksek lisansla bilgisayar mühendisliği okumak istiyorum.


----------Eklendi @ 00:21:21 ---------- Yazıldı @ 00:20:01 ----------

Tabi girebilirsem.. 90 kişi alıyorlar.
 
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
Daha üniversiteyi tutturmadan öyle yüksek hedefler koyma önüne Mert. Olmasını isterim elbette, inşallah olur da istediğin bölümü okursun ama önce bir yerleş üniversiteye; hayallerinin temeli olsun, ondan sonra hayallerini şekillendirirsin.
 

Silinen Üye 2149105

Kapalı Hesap
hoşgelmiş :)
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Daha üniversiteyi tutturmadan öyle yüksek hedefler koyma önüne Mert. Olmasını isterim elbette, inşallah olur da istediğin bölümü okursun ama önce bir yerleş üniversiteye; hayallerinin temeli olsun, ondan sonra hayallerini şekillendirirsin.

İşte bir tek kontenjana girememekten korkuyorum. Girebilirsem 1 yıl inekleyip şu ingilizce sınavını geçmek için uğraşacağım. Dersler hep ingilizce anlatılacakmış.


----------Eklendi @ 00:30:08 ---------- Yazıldı @ 00:29:51 ----------


Hoşbulmuş :)
 
Necmati

Necmati

Üye
Ban atmadan önce 1-2 gün girmedim ve herkes nerdesin diye mesaj yağdırdı. Bu sefer aylarca girmeyebilirim. O yüzden diyorum şimdiden nedenini söylüyorum.

----------Eklendi @ 00:20:01 ---------- Yazıldı @ 00:18:47 ----------



Devlet üniversiteside var. Hukuk a girebiliyorum. Fakat ben bilişim uzmanlığı istiyorum. %50 burs var. Yazılım mühendisliği okuyup yüksek lisansla bilgisayar mühendisliği okumak istiyorum.


----------Eklendi @ 00:21:21 ---------- Yazıldı @ 00:20:01 ----------

Tabi girebilirsem.. 90 kişi alıyorlar.
seni bilen biliyo boşver
 
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
Dersler başlamadan önce herkes inekleyip dersleri geçeceğim der ama dersler başlayınca hepsi yatış pozisyonu alır. Tasalanma, sen de aynı olursun Mert :ehe
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Annem beni öldürecek gibi bakarken ve ingilizce öğrenmenin dünyadaki en önemli şey olduğunu düşünen bir babaya sahipken tembellik edeceğimi/edebileceğimi zannetmiyorum :D Babam şimdiden ders çalış demeye başladı :D
 
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
Tabii çalışacaksın paşam, ama sınav gecesi yani ondan önce çalışmaz üniversite öğrencisi. :ehe
 


Üst Alt