camera360 sophilens fotor fnatasia ve daha adını bilmediğim bi suru uygulama var bu saydıklarım da çok iyi işler çıkarıyor ama yok illa ki ben kaşları çatıp dudağı büzuştürüp foto çekip köşede de retrica yada camwow yazmasını istiyorum diyorsanız lumiayı satıp bir android yada ios cihaz alacaksınız.bende iphone kullandım ve bir sürü foto uygulaması kullanıyordum ama ne retrica ne camwow u yüklemedim bile telefona.
Saçmalık. Biz gelsin istiyoruz gelmek zorunda değil sırf çekilmek için android yada ios almaya gerek yok butun programları indirme zorunluluğunuz yok indirmezsin olur biter
arkadasim sana Molome diye bir program oneriyorum hem efektleri kullanarak resim cikabilirsin yada normal resim ciktiktan sonra efekt yapabilirsin ve gercekten retricadan daha kaliteli oldugunu dusunuyorum bide kosede sinir bozan retrica yazisi icermiyor