resime bakın yorumları alalım :):)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Screamore

Screamore

Üye
Geldi lan vallahide geldi :D
 

Dostnametr

Üye
Ula nokia belle yazıyor.Fake olmasın ? Sızan tüm versiyonlarda symbian yazıyordu
 
hakan_710

hakan_710

Üye
    Konu Sahibi
Ula nokia belle yazıyor.Fake olmasın ? Sızan tüm versiyonlarda symbian yazıyordu
nokia isim değişikliğine gitti. ayrıca resme dikkatli bakın tuşların orada bi yansıma ve fotoğrafı çeken kişi belli oluyo. fake olma ihtimali zayıf bana göre
 

Dostnametr

Üye
nokia isim değişikliğine gitti. ayrıca resme dikkatli bakın tuşların orada bi yansıma ve fotoğrafı çeken kişi belli oluyo. fake olma ihtimali zayıf bana göre


İsim değişikliğine gittiğini biliyorum ancak tüm versiyonlarda symbian yazdığı için dedim.Neyse inş. gelir.
 
hakan_710

hakan_710

Üye
    Konu Sahibi
İsim değişikliğine gittiğini biliyorum ancak tüm versiyonlarda symbian yazdığı için dedim.Neyse inş. gelir.
gelecek gelmesine de bizi biraz bekletecek gibi geç olsun güç olmasın elbet o gün de gelecek
 
bebe_ruhi

bebe_ruhi

Üye
ya ne androidi ya ne yapiyosun sen androidle, kac db de muzik dinliyosun hangi uygulamalari kullaniyosun htcmi seninki galaxymi soyle galaxy 1 de flash yoktu daha be, biz en cok neyi kullaniyosak onun icin aliyoruz telefonu. Muzik kamera sarjin uzun gitmesi birde kasa be abi .....
 

Silinen Üye 2149105

Kapalı Hesap
ooovvvv belle
 
Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
sizinti mi acaba?
 
Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
evet rusça da nokia belle bu kadar çabuk yayılmış olamaz sizinti belle mi acaba bu diye düşünmeden edemiyoruz :)
 
germir

germir

Üye
resmi görünce bi sigara yaktım hemen
 
iihhssaann11

iihhssaann11

Üye
harika valla. Heyecanlandım çişim geldi .d
 
cyber

cyber

Üye
güzel belle gelmesine az kaldı
 
joe_cenk

joe_cenk

Üye
sızıntı ihtimali düşük gibi resim gibime geliyor zaten yapımı çoktan tamamlanmış sadece türkçeleştirme aşamasında benim bildiğim şimdiden hayırlı olsun diyelim:)
 
CanKartaL

CanKartaL

Emekli Yönetici
Aslında bu sızıntı çoktan yapılmıştır ama yakalayan olamadı herhalde
bir de ordaki versiyon en son sızan belle versiyonu gibi duruyor acaba N8 veya C7 için olanlardan mı ayarladılar demekten kendimi alamıyorum :S
 
Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
yakalayamasak bile bir sitede en azından hakkında konusu açılırdı bizde yakalardık ama olmadı. cihazdaki ürün kodu ile de ararttım ama birşey çıkmadı
 
daywalker59

daywalker59

Üye
Nokia Belle !!!
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt