Silinen Üye 94869
Kapalı Hesap
Aylar yıllar geçti sen gelmez oldun.Sen gelmezzzz oldun sen gelmezzz oldun sen gelllmeeeez olllldun.
Şarkıya başladın hemen

Aylar yıllar geçti sen gelmez oldun.Sen gelmezzzz oldun sen gelmezzz oldun sen gelllmeeeez olllldun.

nokia isim değişikliğine gitti. ayrıca resme dikkatli bakın tuşların orada bi yansıma ve fotoğrafı çeken kişi belli oluyo. fake olma ihtimali zayıf bana göreUla nokia belle yazıyor.Fake olmasın ? Sızan tüm versiyonlarda symbian yazıyordu
nokia isim değişikliğine gitti. ayrıca resme dikkatli bakın tuşların orada bi yansıma ve fotoğrafı çeken kişi belli oluyo. fake olma ihtimali zayıf bana göre
gelecek gelmesine de bizi biraz bekletecek gibi geç olsun güç olmasın elbet o gün de gelecekİsim değişikliğine gittiğini biliyorum ancak tüm versiyonlarda symbian yazdığı için dedim.Neyse inş. gelir.
Ula nokia belle yazıyor.Fake olmasın ? Sızan tüm versiyonlarda symbian yazıyordu

ürün koduna baktım ama bulamadım hangi ülkeye ait olduğunu..kiril alfabesi olduğuna göre yugoslav veya rusya varyantı olabilir
heyecanlanmaya gerek yok zaten belli oldu şubatta geliyor kendi resmi sitesinde açıklandı(facebook sitesinde)harika valla. Heyecanlandım çişim geldi .d
