Kalite :D
222112 Üye Hacı keşke Türkçe olsaydı veya Türkçe-İngilizce dil seçimi olsaydı.. İngilizce bilmediğinden değil ne bileyim daha güzel olurdu diye düşünüyorum
Hacı keşke Türkçe olsaydı veya Türkçe-İngilizce dil seçimi olsaydı.. İngilizce bilmediğinden değil ne bileyim daha güzel olurdu diye düşünüyorum