trapdoor
Üye
Replika Rom ve Root Yapmak ile İlgili Birkaç Soru.
Öncelikle sitede şöyle bununla ilgili bir dolandım bikaç konu buldum ama çekincelerim olduğu için bu konuyu açma gereği duydum.
Samsung S3 Replika aldım. 512mb Ram'i var 512mb da telefon hafızsı var.
1. Olarak: 4.1.9 android sürümü yüklü başka bir sürüm ya da Custom rom yüklesem donanımları tamamen çalışır mı? Driver yüklemek gibi bir sıkıntısı olur mu?
2. Custom rom yaparken kendi rom'unu editleyebilir miyim? ve bu Rom'u img ya da benzeri bir dosya olarak bilgisayarıma gerektiğinde recovery olması için yedekleyebilir miyim?
3. Custom room yaparken Root yapmak mı daha kolay yoksa telefonun işletim sistemine kablo ile bağlayarak bir işlem yapmak mı daha basit olacaktır?
4. Marketten indirdiğim uygulamarı ROM'a gömmek istiyorum, indirdiğim programları rom'a gömmenin bir yolu var mı?
son olarak şöyle bir sorun var.
telefonun uygulama ekle kaldır bölümüne girdiğimde SD Kart bölümüne giriyorum ve en altta kapasite gözüküyor.
burada 0,89 kullanılan - 1,2 GB boş diyor. özetle 2 küsür GB hafıza toplamda gözüküyor.
Fakat, ayarlardan DEPOLAMA bölümüne girdiğimde SD kart için TOPLAM ALAN 16,54 GB Dahili Bellek için Toplam alan da 3,93GB diyor.
Kuzene de bir S3 replika aldık onda direkt 15GB SD kart ve gözüküyor TEL Haf. ve RAM bölümü daha yüksek gözükmekte. Fakat onun yazılımı 4.1.1
Yazılımsal bir yanlış gözükme durumu söz konusu olabilir mi?
Düzeltme şansım var mı?
Cevaplar için şimdiden teşekkür ederim.
Samsung S3 Replika aldım. 512mb Ram'i var 512mb da telefon hafızsı var.
1. Olarak: 4.1.9 android sürümü yüklü başka bir sürüm ya da Custom rom yüklesem donanımları tamamen çalışır mı? Driver yüklemek gibi bir sıkıntısı olur mu?
2. Custom rom yaparken kendi rom'unu editleyebilir miyim? ve bu Rom'u img ya da benzeri bir dosya olarak bilgisayarıma gerektiğinde recovery olması için yedekleyebilir miyim?
3. Custom room yaparken Root yapmak mı daha kolay yoksa telefonun işletim sistemine kablo ile bağlayarak bir işlem yapmak mı daha basit olacaktır?
4. Marketten indirdiğim uygulamarı ROM'a gömmek istiyorum, indirdiğim programları rom'a gömmenin bir yolu var mı?
son olarak şöyle bir sorun var.
telefonun uygulama ekle kaldır bölümüne girdiğimde SD Kart bölümüne giriyorum ve en altta kapasite gözüküyor.
burada 0,89 kullanılan - 1,2 GB boş diyor. özetle 2 küsür GB hafıza toplamda gözüküyor.
Fakat, ayarlardan DEPOLAMA bölümüne girdiğimde SD kart için TOPLAM ALAN 16,54 GB Dahili Bellek için Toplam alan da 3,93GB diyor.
Kuzene de bir S3 replika aldık onda direkt 15GB SD kart ve gözüküyor TEL Haf. ve RAM bölümü daha yüksek gözükmekte. Fakat onun yazılımı 4.1.1
Yazılımsal bir yanlış gözükme durumu söz konusu olabilir mi?
Düzeltme şansım var mı?
Cevaplar için şimdiden teşekkür ederim.
