formattan sonra yüklenen herhangi bir uygulama oyun yok. telefonun kendi internetini kullanıyorum. normal bi faceye girerken ekranı kaplayan reklam çıkıyor.
ayarlar uygulamalar tümünü srçtiğimde telefonun kendi proları çıkıyor. tek ihtimal bunlardan biri yapıyor. sizce hangisini devre dışı yapsam düzelir. nerden çıktı bu derseniz reklam ekranda iken menü tuşuna basılı tuttum açık uygulama birtek sync diye birşey çıktı. acaba onu devre dışı yapsam düzelirmi.
arkadaşlar düzeldi. ayarlar programlar tümünü açtım. orada telefonun kendi program dosyaları felan var orda sync dosyasını durmaya zorlayıp devre dışı bıraktım üç saattir reklam gelmiyor ekrana