Recovery Menü nedir ne iş yarar

Sponsorlu Bağlantılar

Dawn

Dawn

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Recovery Menü nedir ne iş yarar
PSP'nizin açma/kapama anahtarını yukarı kaldırın ve öyle 2 saniye kadar tutun. PSP'niz tamamen kapanacaktır. '' R '' tuşuna basılı tutun ve bu sırada PSP'nizi çalıştırın. (Eliniz basılı dursun, açılıncaya kadar)

Recovery Mode



Toggle USB
USB kablonuz PC'ye bağlı ise; USB Mode'u çalıştıracaktır. Bu şekilde PSP'nizin içindeki dosyalar değişiklik yapabilirsiniz.

Run Program at /PSP/GAME/RECOVERY/EBOOT.PBP
Eğer PSP'nizi 1.50'ye downgrade etmek isterseniz kullanacağınız özellik olacak bu.
Generic Downgrader'ı indirin ve dosyaları uygun yerlere/RECOVERY dosyasına yerleştirin.
Aslında RECOVERY dosyası altında her türlü dosyayı çalıştırabilirsiniz. Örneğin; pspfiler eboot'unu Recovery Dosyası içine yerleştirebilirsiniz, re-flash işlemi için.

Exit
Recovery Menü'den çıkar ve PSP'nizi restartlayarak XMB menüsüne geri döndürür sizi.


[size=medium]Recovery Mode --> Configuration[/size]

Resim yeniden boyutlandırıldı. Gerçek boyutunu görmek için bu alana tıklayınız. Resmin gerçek boyutu 954x330 ve 9KB.

Skip SCE logo
PSP'nizi açtığınızda karşınıza çıkan '' Sony Corporation... '' yazısını kaldırmanıza için.

Hide Corrupt Icons
GAME altındaki Corruptted dosyaları gizler.

Game folder homebrew
Kernel modunun yüklü olduğu yer ve değiştirmeniz için.



3.xx Kernel: Sadece GAME150 dosyası altındaki homebrewleri çalıştırır ve bazı demoları açar.
1.50 Kernel: GAME ve GAME150 dosyası altındaki homebrewleri çalıştırır.





Use NO-UMD
ISO'ları UMD'siz oynamak için. Fakat bazen problemler oluşabiliyor; bazı oyunlar belirli yerlerde takılıp-donabiliyor. Diğerleri ise hiç açılmıyor. Eğer ki UMD'niz varsa mutlaka kullanın!

Fake Region
PSP'nizin region code(bölge kodu) değiştirir.
Diğerlerinden farklı olan galiba, sadece Japon.



Japan -- PTV option'u, Network Icon altında açılıyor
America
Europe
Australia/New Zealand
Russia





Free UMD Region
Bütün UMD Video'larınızı çalıştırabilirsiniz, Region Code'a bakmadan...


Recovery Mode --> Advanced



Toggle USB (flash0)
Memory Stick yerine flash0 yüklü iken USB Mode açar.
Bu yöntemler flash0'daki dosyaları daha hızlı ve daha çabuk değiştirebilirsiniz.

DİKKAT: flash0:/kd, flash0:/kn, veya flash0:/vsh/module gibi dosyaları kesinlikle silmeyin. PSP'nizin brick olmasına ve Recovery Menünün açılmasına sebep olabilir.

Toggle USB (flash1)
Memory Stick yerine flash1 yüklü iken USB Mode açar.
Gene, PC'nizden direk flash1'e yazmanızı sağlar. (Bir üstteki DİKKAT yazısı burası içinde geçerli)


Recovery Mode --> Advanced --> Advanced Configuration

Resim yeniden boyutlandırıldı. Gerçek boyutunu görmek için bu alana tıklayınız. Resmin gerçek boyutu 957x330 ve 6KB.

Plain Modules in UMD/ISO
Oyun sırasında prx'leri yükleyemiyorsanız, <enable> olarak bırakın. (Genelde <disabled> şeklindedir. Öyle kalması daha iyidir.)

Execute BOOT.BIN in UMD/ISO
Hakkında bir fikrim yok.

Use isofs driver also in UMD-inserted mode
Bu konu hakkında da bilgim yok. Bilenler bilgilendirirse sevinirim


CPU Speed



Speed in XMB
XMB, VSH, PSP main menu, vb. hızı ayarlamak için, her yerde aynı...

Speed in UMD/ISO
Oyun sırasındaki CPU Hızını ayarlamak için.



222 MHZ
266 MHZ
300 MHZ
333 MHZ (Max.)






Recovery Mode --> Plugins



PRX'leri enable/disable edebileceğimiz bir yer burası.
ms0:/seplugins içindeki pluginleriniz sıralı olduğu bölüm. Örnek;

* vsh.txt - XMB, PSP main menu
* game.txt - UMD/ISO
* pops.txt - PSX emulator

Plugin sıralanışı:
plugin isim/yeri | yükleneceği bölge | durumu


[size=medium]Recovery Mode --> Registry Hacks[/size]

Button Assign
Onaylama tuşunu XMB ve oyunlarda, bölge koduna bağlı kalmadan değiştirebilirsiniz. Sadece, (X) ve (O) arasında seçim yapabilirsiniz.

Activate WMA
İnternet bağlantısı olmadan WMA playback'i aktive etmek için.

Activate Flash Player
İnternet bağlantısı olmadan Flash Player'ı aktive etmek için.
 


Lion Heart

Lion Heart

Üye
kurtarma modu ama ne işe yarıyor bilmiorum...
 

erdal öztan

Üye
çok teşekkürler
 

teksas007

Üye
arkadaslar merhaba benm recovery menu ,plugins e giriyorum içi boş .orda birşeyler olması gerekmıyomu. onları açmam gerekıomuş.bazı oyunlarda tam başlıo sora hata verıyo.ondan ..yardım edersenız cok mutlu olurum
 


Üst Alt