4un6si
Üye
-
Konu Sahibi
-
oynanışı beğenmeyen arkadaşları aynı donanımda real racing'i orjinal bir android cihazda daha iyi çalıştırmaya davet ediyorum. elinde not 2 ile konuşması kolay.
O N9 u stock olduğuna mı inanıyorsunda aynı donanımlı Orjinal Romlu Androidde çalıştır diyosun
O N9 u stock olduğuna mı inanıyorsunda aynı donanımlı Orjinal Romlu Androidde çalıştır diyosun
n9'a custom rom var sanmak. Ya gerçekten android kullanınca her şeyi bildiğini sananlar şu foruma uğramasın rica ediyorum.
N9'un stock/custom rom'u yok ki 1 tane rom'u var sadece.
Stocktan kastim orjinallik telefonda illaki oynama yapilmistir yoksa o oyun zaten acilmaz bahsettigim bu
neyi ile oynanilmistir mesela?
Çok kasıyor
O N9 u stock olduğuna mı inanıyorsunda aynı donanımlı Orjinal Romlu Androidde çalıştır diyosun
bak şimdi, sen burda demişsin ki çok kasıyor. oynanma hızı 15-20 fps civarında. aynı donanımı kullanan bir cihazda çalıştırmayı deneyin diyorum ben de daha iyi çalıştırabilirseniz gelin konuşun yoksa bu forumda bilmiş bilmiş konuşmayın.
ikinci olarak n9 romunun stok olduğunu kimse söylemedi ancak nitdroid android open source project (aosp) romu kullanılarak yapılmıştır. aosp'le ne kadar oynanmışsa bununla da o kadar oynanmıştır. inanmıyorsan nitdroid forumuna girer bakarsın.
ve bu bir port olduğu için donanım driverlarının bazıları eksik ve bazıları da sıfırdan yazıldı. custom rom gibi sıradışı bir performansla veya hızla çalışmıyor. sizin bunu tabi anlamanızı beklemiyorum çünkü dediğim gibi elinde not 2 ile boş konuşmak kolay.
sen başta romun orjinalliğine laf ettin, şimdi lafı kıvırmanın alemi yok. oyunu çaıştırmak için tabiki bir takım uygulamalar kullanılıyor, ayarlamalar yapılıyor ama romun burada bir görevi yok.
sonuç androidi android olmayan bir cihaza portlamak büyük bir başarıyken hele hele real racing 3 gibi bir oyunu android için bu kadar düşük bir donanımda 15-20 fps civarında çalıştırmak da ciddi bir başarıdır. ama dediğim gibi yine bunu anlamanızı beklemiyorum sizden.
n9'daki android'de prop.ini dosyasının herşeyi düzeltemiyorsun, sadece telefonun görünüşünü ve birkaç şeyi değiştirebiliyorsun. telefonun ram'ine ekleme yapmaya zaten gerek yok 1 gb ram var. android'de de 400-500 mb boş kalıyor. kutudan çıktığı halinde ise zaten android yok, android nitdroid adıyla kuruluyor. n9'u android'de overclock yapsan ne olacak yapmasan ne olacak. 1000 mhz'den android'de çıksa çıksa 1150 mhz'ye çıkar android'de voltaj da ayarlanmıyor.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?