Real Football 2010

Sponsorlu Bağlantılar

by_sivaslı

Üye
    Konu Sahibi
Real Football 2010
Arkadaşlar Burda Sadece Sony Ericsson İçin Degil Tüm Tüm Telefonlar Ve Tüm Ekran Modelleri İçin Dir
Bu Arşiv RF 2010 İçin Kurulan Şimdiye Kadarki(Türk Sitelerindeki) En Büyük Arşivdir)
KAlitesi Tescilli BY_SİVASLI DIR

Rar Arşivini İndirdikten sonra Gerekli Dosyayı Cep Telefonunuza Kurarsınız





Arşivin İçindeki Telefon Markaları:
Nokıa Tüm Versiyonlar
Motorola Tüm Versiyonlar
Samsung Tüm Versiyonlar
Sony Ericsson Tüm Versiyonlar
Sıemens

Arşivin İçindeki Uyumlu Ekran Boyutları
128x128
128x160
176x208
176x220
208x208
240x320
240x320 (Symbian)
320x240
352x416
640x360
800x480 (SE X1)

..::BİR TEŞEKKÜR YETER::..

İşte Link:
Arkadaşlar Burda Sadece Samsung İçin Degil Tüm Tüm Telefonlar Ve Tüm Ekran Modelleri İçin Dir
Bu Arşiv RF 2010 İçin Kurulan Şimdiye Kadarki(Türk Sitelerindeki) En Büyük Arşivdir)
KAlitesi Tescilli BY_SİVASLI DIR

Rar Arşivini İndirdikten sonra Gerekli Dosyayı Cep Telefonunuza Kurarsınız


Arşivin İçindeki Telefon Markaları:
Nokıa Tüm Versiyonlar
Motorola Tüm Versiyonlar
Samsung Tüm Versiyonlar
Sony Ericsson Tüm Versiyonlar
Sıemens

Arşivin İçindeki Uyumlu Ekran Boyutları
128x128
128x160
176x208
176x220
208x208
240x320
240x320 (Symbian)
320x240
352x416
640x360
800x480 (SE X1)
..::BİR TEŞEKKÜR YETER::..

İşte Link:

RESİMLER İFNA dan ALINTIDIR
 
  • Beğen
Tepkiler: recep_28, serimddxx, POLİNOM ve 38 diğerleri


ilhan81

ilhan81

Üye
Öncelikle bütün arkadaşlara selamlar...

Üstad çok sağol... :yuru
 

asdfghjk2525

Üye
nası kuruluyo
 
ifna

ifna

Üye
önizlemeler benim tarafımdan yüklenmiştir.konuya aktarımı da yetkililer tarafından yapılmıştır.ben bu konunun biraz daha kapsamlısını ve ön izlemelisini açmıştım.sora şikayet sonucu konuyu uygun bir üslupla konum kapatılıp daha sonra da izin almak suretiyle ön izlemelerim bu konuya aktarılmıştır.

Bana da teşekkür.
 
gecegezgini_06

gecegezgini_06

Üye
cok super bı paylasım cok saolasın 1 gun boyunca bu oyun ıcın cok az bence emegıne saglık kardesım
önizlemeler benim tarafımdan yüklenmiştir.konuya aktarımı da yetkililer tarafından yapılmıştır.ben bu konunun biraz daha kapsamlısını ve ön izlemelisini açmıştım.sora şikayet sonucu konuyu uygun bir üslupla konum kapatılıp daha sonra da izin almak suretiyle ön izlemelerim bu konuya aktarılmıştır.

Bana da teşekkür.
sende saol kardesım
 
Marchegiani

Marchegiani

Üye
İfnaya teşekkür.
 
ifna

ifna

Üye
ben de sizlere çoook teşekkür edrim arkadaşlar,kardeşler,abiler.
 

by_sivaslı

Üye
    Konu Sahibi
Bu konu kesinlikle alıntı edildir tamamen kendi araştırmamdır zaten bilirsiniz ben çalman alıntıyi belirtirim on izlemeler için sağol.Yakında size yine süper bir paket yollayacağım ve tüm telefonlar için olacak bekleyin.KONU ALİNTİ DEĞILDIR.TAMAMEN KENDI ARAŞTİRMAMDİR.
 
gecegezgini_06

gecegezgini_06

Üye
Bu konu kesinlikle alıntı edildir tamamen kendi araştırmamdır zaten bilirsiniz ben çalman alıntıyi belirtirim on izlemeler için sağol.Yakında size yine süper bir paket yollayacağım ve tüm telefonlar için olacak bekleyin.KONU ALİNTİ DEĞILDIR.TAMAMEN KENDI ARAŞTİRMAMDİR.
kardesım sana kımse alıntı yaptın demedı kı nie celallenıon ???
 
ifna

ifna

Üye
evet KARDEŞ ya kimse alıntı demedi konun.benim yazdıklarım prıblem olduysa ben sadece bi durum vardı onu açıkladım.konuyu açtığın için teşekkür ederiz.sağol.
 
MeLih_061

MeLih_061

Üye
ücretlimi bu??
 
mert_bakici

mert_bakici

Üye
Çok sağol kardeş pek severim real football u.bir de son versiyonu olunca çok tşk.ler
 
AKATLI

AKATLI

Üye
arkadaşım ALLAH senden razı olsun D900i de real footbal çalıştı ya nedeyim sen harikasın yalnız bi sorun var oyun rusça :alkis:sukur::heyo2::thumbup::oley
 

rigobert04

Üye
teşekürler
 

mertcetinkaya

Üye
6630 için oyunu hazır olarak koyarmısınız
 

by_sivaslı

Üye
    Konu Sahibi
6630 için oyunu hazır olarak koyarmısınız


Kardeş Arşivin İçinde Vardır

--------------- Ekleme ---------------

Arkadaşlar Yeni Paylaşımlar Yakında Sizlerle Olacak

--------------- Ekleme ---------------

Bu konu bence daha çok mesaj ve yorum hak ediyor
 

nefi_

Üye
thank you
 
MeLih_061

MeLih_061

Üye
oyun güzel ama şu yabancı dil olması kötü işte.İngilizce olsaydı keşke. Paylaşım için Teşekkür.. İ
 

by_sivaslı

Üye
    Konu Sahibi
oyun güzel ama şu yabancı dil olması kötü işte.İngilizce olsaydı keşke. Paylaşım için Teşekkür.. İ

sağol kardeş yani konu açtım bir ara eleştiri yağmuruna tutuldum ne olduğunu anlamadım
 

Benzer Konular

ömer talat katı
Cevap
130
Görüntüleme
16K
ömer talat katı
ömer talat katı
Cevap
5
Görüntüleme
2K
ömer talat katı
Cevap
10
Görüntüleme
3K
ömer talat katı
rocker_hasan123
Çoklu Paylaşım 94 Adet Java Oyun
    • Beğen
Cevap
6
Görüntüleme
2K
rocker_hasan123


Üst Alt