Spor real footbal 2010

relax.tr

Üye
    Konu Sahibi
real footbal 2010
arkadaşlar rf 10da enter the legend modunda kendi adamini oluşturuyosnz Ya , Bende o moda basladim Oyuncum cs oynuyo 2.10cm boyunda yaptim hilesini bulup bütün güçleri 99yaptim ama hiç bi maçta oynayamadım yok mu bunun bi çaresi lütfen yardım deli Olcam
 

mars259

Üye
aynen hem hileli hem hilesiz yaptım benide oyuna almıyolar