su rap sirf usa ozentisi bi olaydir, ayni onlar gibi giyiniyo ozenti toplulugu koca koca kolyeler basketbol formasi vs vs vs iste herneyse... hepsi mafya oolmaya ozenmis, yok sokaklarin cocuklariyiz yok bilmemnerenin.. viyviyviy kafa sisiriyolar... bide rap gayet pazar olayi bisey yani o tarz bi hayati o marka elbiseyi o sapkayi o bilmemneyi pazarliyolar, reklam bi nevi, gerci MTV nin topu oyle ama neyse... satanizm goth dalgasida oyle iyi bi pazar... neyse icimi feci doktum. Ya rap'in guzel ornekleride var ama ben hala turkiye'de rap in olmasina alisamadim, OLMASIN DEMIYORUM, sadece cok ozenti bi olaymis gibi geliyo... neyse yaa herkes baksin dalgasina...