bitirmişlermi kolayı2 ramazan önce bizim evede girmişti. Ben okuldaydım. Annemler markete gitmişer. Girmişler eve. Bide üstüne üstlük buzdolabından kola açıp içmiş şer****z

hırsızın dini,imanı mı olur her zaman çalar.geçmiş olsun.
ramazan berekti evine de girmişbugün akşam saatlerde odamın kapısını açık bırakıp uyudum birde sabah kalkdım telefonumu çalmışlar
polise gidip çalıntı ihbarı yaptım bakalım bişey çıkacakmı insalarda ar edep kalmamış mahallemdeki çoçuklar çaldı büyük ihtimal![]()

