Ramazanda Bu Olurmu Evime Hırsız Girdi:)

Sponsorlu Bağlantılar

Εthnic

Εthnic

Üye
gecmis olsun..
 


ungood20

ungood20

Üye
laptop alınca kapıyı acık yatmıyorum artık.
Mala gelsin boşver
 
aRdiLê

aRdiLê

Üye
qeÇmiŞ oLsun hewaL boŞver qeLen maLa qeLsin önemLi oLan candıR (:
 
sinan-19

sinan-19

Üye
evet hakkaten geçmiş olsun yazık olmuş
 
abdurrahmanz

abdurrahmanz

Üye
Yazık ...
 
Mobil İletişim

Mobil İletişim

Üye
geçmiş olsun kardeş hırsız bu ne din bilir ne dil :(
 
Utku

Utku

Üye
çocuklarmıı:box
 
okkankaya

okkankaya

Üye
geçmiş olsun kardeş
 
bybilal

bybilal

Üye
geçmiş olsun kardeş ramazn ramazanda olmicak iş evet :)
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
2 ramazan önce bizim evede girmişti. Ben okuldaydım. Annemler markete gitmişer. Girmişler eve. Bide üstüne üstlük buzdolabından kola açıp içmiş şer****z
bitirmişlermi kolayı :kop:
 
.yaRasa.

.yaRasa.

Üye
Bizim eve de girmiştiler ama bizim burda polis ilgilenmediğinden ben kendi işimi gördüm.. bizim bodrum katta tam işkenceye müsait mekan he :ehe:
 
Masha

Masha

Üye
Geçmiş olsun dikkat et bundan sonra :)
 
Bluetoooth

Bluetoooth

Üye
Oha artık :oha2:telefonun markası neydi :(
 
mangdaşire

mangdaşire

Üye
geçmiş olsun da 1 yl olmuş bea :ehe
 
Larismus

Larismus

Üye
bugün akşam saatlerde odamın kapısını açık bırakıp uyudum birde sabah kalkdım telefonumu çalmışlar
polise gidip çalıntı ihbarı yaptım bakalım bişey çıkacakmı insalarda ar edep kalmamış mahallemdeki çoçuklar çaldı büyük ihtimal:)
ramazan berekti evine de girmiş :d:
 
-YARINIYOK-

-YARINIYOK-

Üye
geçmiş olsun
 

kalkan3434

Üye
Hırsızlar sınır tanımazlar kardeş :)
 

Benzer Konular

Cevap
8
Görüntüleme
516
DarkredBlue61
Cevap
1
Görüntüleme
1K
TARİHÇİ
Cevap
5
Görüntüleme
2K
DarkredBlue61
Cevap
0
Görüntüleme
786


Üst Alt