Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
ram fiyatı ile ilgili
Sponsorlu Bağlantılar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
mami24
Üye
Konu Sahibi
ram fiyatı ile ilgili
arkadaşlar ben kıngdton 2gb 800 mhz ddr2 ram aldım 60 tl ye aldım fakat pahalımı aldım bence biraz kazık yedim gibi geliyor
anlayan arkadaşların dikkatine
' KalendeR '
Üye
Hayır gayet normal.2 gb dıyorsun az mı?
ayrıca sen ona şükret benım bılgısayarım yek işlemcı ve celeron,yani ddr 1.Geçen bı ram alayım dedım dan dıg bı marka o da kıngston olsa neyse dıcem,512 lık tam 50 lira bayıldım
Nedved
Emekli Yönetici
Aşağı-yukarı aynı fiyat...Yani normal bir fiyata almışsın...
Hayır gayet normal.2 gb dıyorsun az mı? ayrıca sen ona şükret benım bılgısayarım yek işlemcı ve celeron,yani ddr 1.Geçen bı ram alayım dedım dan dıg bı marka o da kıngston olsa neyse dıcem,512 lık tam 50 lira bayıldım