Ram boşaltmak faydali mi zararlı mi?

Sponsorlu Bağlantılar

  • 28 Temmuz 2014
  • 4246 Okunma
  • 16 Cevap

  1. 28 Temmuz 2014 #1
    Sponsorlu Bağlantılar

    Tüm maxicep ailesinin bayrami mübarek olsun bir sorum olacakti da yine sizden :)
    Bugün discoveryde yeni bir şey kesfettim widgetlarda optimize et diye bir widget var ram bosaltiyor sizce faydali mi olur zararli mi?
     


    Yazan: mvrucu123

    Sponsorlu Bağlantılar
    Mobil cihaz ile gönderdi
  2. 28 Temmuz 2014 #2

    SoulsEagle

    SoulsEagle

    olacağını sanmam o gereksiz uygulamaları kapatıyordur sadece
     
    mvrucu123 bunu beğendi.
  3. 28 Temmuz 2014 #3

    sasua42

    sasua42
    Ne faydalı ne zararlı kardeşim o anlık ram boşaltımıdır yani gereksiz program kapatır 1 dakikada o gereksiz programlar gine çalışır.
    Zaten telefon zorlandığı zaman kendi kendine android ram boşaltır.
    Ha tek yararı ram boşaltıp antutu gibi performans testi yaparsan biraz daha yüksek puan alırsın
     
    LG ile gönderdi
  4. 28 Temmuz 2014 #4

    mvrucu123

    mvrucu123
    Yani bugüne kadar bilmiyordum sorun yoktu hiç? Diğer arkadasa da tesekkur ederim Mert i bekliyorum
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
    sasua42 bunu beğendi.
  5. 28 Temmuz 2014 #5

    sasua42

    sasua42
    Zararı yoktur kardeşim ama pek fazla yararı da yoktur işte boşaltığın ram 1 dakika sonra geri doluyor
     
    LG ile gönderdi
    mvrucu123 bunu beğendi.
  6. 28 Temmuz 2014 #6

    mvrucu123

    mvrucu123
    Fark ettim zaten :D
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  7. 29 Temmuz 2014 #7

    Invoke

    Invoke
    Nawy'nin bir konusu vardı, android ram yönetimi ile ilgili bir oku istersen.

    Yine de kısaca, androiddeki ram olayı bildiğimiz windowstaki ram olayı gibi değil. Bakıyorsunuz boştaki ram az duruyor ve daha fazla olması gerektiğini düşünüyorsunuz ama öyle değil. Boştaki ram cidden boştaki ramdir, boşa giden ramdir, faydası yoktur. Ram dolarsa eğer zaten sistem kendisi kapatır uygulamayı ve yer açar. O programlar gereksiz.
     
    ~N.A.W.Y~, sasua42 ve mvrucu123 bunu beğendi.
  8. 29 Temmuz 2014 #8

    mvrucu123

    mvrucu123
    Teşekkür ederim bende kullanmıyorum artik :)
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  9. 29 Temmuz 2014 #9

    KinG Tornado

    KinG Tornado
    Ağır Oyunlara Girmeden Rami Ve Arka Planda Çalışan Uygulamaları Kapatmak Faydalı :)
     
    Samsung ile gönderdi
  10. 29 Temmuz 2014 #10

    serdar_gs

    serdar_gs
    Valla ben en fazla 1 gb kadar düşürebiliyorum sonra kendi yine 2-2.5 gb a kadar açıyo boşuna uğraşmaya gerek yok :D
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
    mvrucu123 bunu beğendi.
  11. 29 Temmuz 2014 #11

    mvrucu123

    mvrucu123
    Yorumun için teşekkür ederim
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
    KinG Tornado bunu beğendi.
  12. 29 Temmuz 2014 #12

    AHKE

    AHKE
    ram boşaltmak iyidir tabi daha önceden girdigin programlar kapanır ama tabi arka planda çalışması gerekenler tekrar aktif olur
     
    Samsung ile gönderdi
    mvrucu123 bunu beğendi.
  13. 29 Temmuz 2014 #13

    mvrucu123

    mvrucu123
    Herkese cevaplari için teker teker teşekkür ediyorum cevabimi aldim konu kitlenebilir
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  14. 30 Temmuz 2014 #14

    metalyalist

    metalyalist
    O şekilde lapatmak bence faydasız. Ama telefonu rootlayip greenify uygulamasiyla calisan uygulamalari uyutmak daha mantikli.
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
    mvrucu123 bunu beğendi.
  15. 30 Temmuz 2014 #15

    tugsahh32

    tugsahh32
    Bence gereksiz :) gerekli olan telefonu kapatıp dinlendirmen o zaman telefonun daha dinç olur, gün içinde bi 5 dk kapatıp dinlendirsen yeterli olur. gerek oyle optimizasyonlara :)) iyi bayramlar.
     
    mvrucu123 bunu beğendi.
  16. 30 Temmuz 2014 #16

    mvrucu123

    mvrucu123
    Teşekkür ederim size de:)
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
    tugsahh32 bunu beğendi.
  17. 30 Temmuz 2014 #17

    PriZm

    PriZm
    iPhone ile gönderdi
    AHKE, tugsahh32 ve Invoke bunu beğendi.

Hızlı Cevapla

Taslak kaydedildi Taslak silindi
Yüklüyor...
19/08/2019 - 19:08