Ram Blow 1.3 Signed ( kayıtsız [süresiz] )

Sponsorlu Bağlantılar

JohnLemmon

JohnLemmon

Üye
    Konu Sahibi
? nerede istiyor ? 2.linki (türkçe) versiyonu indirdiyseniz winrar şifresi ugurcan
 


5800XMBLACK12

5800XMBLACK12

Üye
Güzel paylaşım.Teşekkürler.
 
JohnLemmon

JohnLemmon

Üye
    Konu Sahibi
güle güle kullanın :)
 

stwnash

Üye
proya girince istiyor nerde isteyecek
 
JohnLemmon

JohnLemmon

Üye
    Konu Sahibi
nasıl?
 
forever_45

forever_45

Üye
paylaşım için teşekkür ederim ben de 1.3v' nun signed olanını arıyordum. bir süre sonra istediği doğrudur ama imei ile hazırlanıyor, isteyen arkadaşlar pm ile imei no gönderebilirler. Yardımcı olursam memnun olurum
 
JohnLemmon

JohnLemmon

Üye
    Konu Sahibi
K*e*y*g*e*n koyulmuştur...
 
serinaga

serinaga

Üye
Saol kardeş ...
 
JohnLemmon

JohnLemmon

Üye
    Konu Sahibi
Güle güle kullanın :)
 
joker.lg

joker.lg

Üye
ya bu programı açınca tel reset atıyor hep nden acaba ?
 
JohnLemmon

JohnLemmon

Üye
    Konu Sahibi
ya bu programı açınca tel reset atıyor hep nden acaba ?
telefonun hacklı mi?


----------Eklendi @ 00:13:28 ---------- Yazıldı @ 00:08:08 ----------

açtığın gibi mi atıyor cleanup yapınca mı atıyor?
eğer telefonun hackli ve cleanup yapınca atıyorsa ev ekranının üzerine gel seçenekler den toggle protection'a tıkla bir de böyle dene yine atacak mı?
sonucu bekliyorum
 
Mr.JoY

Mr.JoY

Üye
Teşekkürler :)
 

shanga3017

Üye
sertifika hatası veriyor nedendir ?
 
ayvalıkonur

ayvalıkonur

Üye
güzel uygulama
 
x-scarface

x-scarface

Üye
eyw,
 
SLRSOFT

SLRSOFT

Üye
program başladıktan bir kaç saniye sonra reset atıyor.hiçbirşey yapmadan
 
JohnLemmon

JohnLemmon

Üye
    Konu Sahibi
program başladıktan bir kaç saniye sonra reset atıyor.hiçbirşey yapmadan
valla hiçbir fikrim yok arkadaşlar ben öyle bir sorun yaşamadım görünen o ki çoğu kişi de yaşamamış clean up yaptıktan sonra atsa hackten dolayı olabilir rom patcher den yamaları kapatmalısınız ama girdikten hemen sonra atıyorsa belirttiğim gibi bir fikrim yok, çakıştığı uygulama yazılım olabilir format atıp bir de öyle deneyebilirsiniz
 

durogesic_100

Üye
tşekkürler ama hangi ayarlarda kullanmamız gerektigini de mi yazsanız sanki :)
 

miZah

Üye
ilk açılışta telefona reset attı. Açılınca tekrar denicem. az önce kurdum.

----------Eklendi @ 18:26:32 ---------- Yazıldı @ 18:24:57 ----------

resetten sonra tekrar açmaya çalıştım gene ekran karardı ardından reset attı. Prgramı kaldırıyorum. Telefon c5-03
 
Legendary_484

Legendary_484

Üye
bende de reset atıyordu rom patcher'dan yamaları etkisizleştirdim artık atmıyor
 


Üst Alt