RAM alacağım hangisi

tokujo

Üye
    Konu Sahibi
RAM alacağım hangisi
Arkadaşlar ram alıyorum ;

Kingston Hyperx 2. el 2x2 4GB 1066Mhz DDR2 CL5 soğutuculu ram alacaktım fakat satılmış fiyatı 117tl.

Ve son olarak bu rami bulabildim ;

[h=1]Hi-Level sıfır 2x2 4GB 800Mhz DDR2 CL4 soğutuculu ram fiyatı 123tl [/h]
sizce hangisi daha iyi ? kingston satıldığı için çok üzüldüm fakat hi-level in mhz si düşük 800mhz yeterli olurmu sizce benim için

DDR3 ana kartım olmadığı için mhz 1600 falan olmuyor maxiumum 1066


Not; Çok ağır oyunlar oynamam fakat 2gb benim için yeterli gelmiyor oynadığım oyunlar genelde 3.2 küsür istiyor

- - - Eklendi - - -

Yardım edebilecek biri yok mu ?

Ayrıca şuanda 1x2 2GB DDR2 667Mhz ram kullanıyorum
 

hallil60

Üye
sabret.. takip et.. Hi-level gereksiz ve pahalı.. arıştırmaya devam et internet alışverişindende bak güvnli siteler işini görecektir
 
Tepkiler: ahmett60 ve halil8625

tokujo

Üye
    Konu Sahibi
Teşekkür ederim ama şuan almış bulunmaktayım.

4gb 800Mhz DDR2 Cl5 soğutuculu sıfır ram aldım. Markası Hi-Level fiyatı 123 tl
 

tokujo

Üye
    Konu Sahibi
Pahalı bende biliyorum ama DDR2 ramlar üretimi durdu gibi olduğu için sıfır bulmak zor
 
Hayırlı olsun..

Hem cl5 olduğundan hemde ddr2 olduğundan pahalı olmuş