Rahatladım bea :)

Yanımızdan bebekli bir bayan geçerken yanımdaki kıza bizde 1 tane yapalım mı demiştim.. Evet sapık ve iğrencim.. Bu gençlik nereye gidiyor böyle

Bizde bunları duymak, bana artık normal geliyor çünkü arada yabancılardada bizim gibi olan varmı veya hani kızlar der bizim erkeklerde her gördüğü kıza asılır ama bence onu diyen kızlar bazı yabancıları görmemiş,şöyle bir örnek vereyim kızın birisi boğazı açık tşrt giymiş açıktan olanı bırak sadece boynu görünüyor görsel olarak hiç birşey yok,korkuluk tşrt giymiş o derece ama nasıl birşeyse %90'ı aşırının,aşırısı yorumlar yapmış yok artık dedim hayır her yönden baktım ama hiç bir sonuca ulaşamadım bildiğin vesikalık resim gibi ama onlarda bizi geçenler varmış onu gördüm,bazı kızlar der işte ay her kızla gider uğraşır,onlardada her kızla uğraşma değil kız hi demese bile evlenelim diyecek kısma gelmiş o bazı yabancı kişiler,yok ya o kadarda değildir dedim ama biz şehir dışına çıktıysak onlar çoktan uzay'a otobüs seferleri başlatmışlar
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Tamam yahu konu kapansın
 

Akıncı

Üye
bi revengful kadar olamadık
 

ismail

Üye
    Konu Sahibi
teşekkürler müco
 

MrTech

Üye
Yanımızdan bebekli bir bayan geçerken yanımdaki kıza bizde 1 tane yapalım mı demiştim.. Evet sapık ve iğrencim.. Bu gençlik nereye gidiyor böyle
Hormonların tavan yaptığı dönemde mi söyledin abi ?
Kızın hoşuna gitmişti yalnız
Kız istiyor o zaman
Her neyse konu değişsin aklıma geldikçe utanıyorum
Utanmaya gerek yok -Haydar DÜMEN
 

ismail

Üye
    Konu Sahibi
hormonumsu
 
Birde yabancılar çok rahat derler,şu son günlerde bazı rastladığım yabancılarda alabildiğine evebeynleri adım bile attırmıyormuş,Biz yine onları kıyaslayınca iyiyiz
 

ismail

Üye
    Konu Sahibi
burda izin vermiyolardır
 

ismail

Üye
    Konu Sahibi
filmlerde hiç öyle değil ama