Qvik wooden labyrinth 3D çalışmıyor.

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


aslanbaris

aslanbaris

Üye
bende de çalışmıyor .büyük ihtimal belle ile uyumlu değil . uyumlu sürümün çıkmasını bekleyeceğiz
 

salo13

Üye
sadece belle değil anna dada çalışmıyordu. oyun güzel ama açılmıyor :(
 

ShiniGami

Üye
    Konu Sahibi
Oyun güzel 3D olmayan versiyonunu bitirdim. Bu oyun 3D olduğu için daha güzel gibi geliyor :|
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt