ShiniGami
Üye
Qvik wooden labyrinth 3D çalışmıyor.
http://www.maxicep.com/symbian-3-oy...rinth-3d-v1-00-0-symbian-3-signed-463150.html
Bu konudaki oyunu indirip kurdum, tıklıyorum açılmıyor
Başka yerlerden de indirdim aynı şekilde. Yardımcı olabilecek var mı?
Bu konudaki oyunu indirip kurdum, tıklıyorum açılmıyor
Başka yerlerden de indirdim aynı şekilde. Yardımcı olabilecek var mı?



