quigleyarman SINIRSIZ BAN YEDİ !

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
T i B i A M E

T i B i A M E

Üye
    Konu Sahibi
peki revengeful abi neden sınırsız ban yedi ?


Dil Ve Anlatım Dersin iyi Değil Galiba :D Cümle Yanlışlığı var abinin yanına virgül gelseydi daha anlamlı olurdu senin yazındakinde anlaşılan ise revengful abi neden ban yedın gibi bir anlam oluyor neyse bukadar derine inmeyelim :d:
 


Türe

Türe

Üye
ben kendimden 3 yaş büyüklere abi demem ki :kop2: :islik
 
spy ghost

spy ghost

Üye



Dil Ve Anlatım Dersin iyi Değil Galiba :D Cümle Yanlışlığı var abinin yanına virgül gelseydi daha anlamlı olurdu senin yazındakinde anlaşılan ise revengful abi neden ban yedın gibi bir anlam oluyor neyse bukadar derine inmeyelim :d:
:aman2: ben o cümleyi okusam Mert dayı neden ban yedi derdim :kop: insan bi virgül atar
 
spy ghost

spy ghost

Üye


muhammed üzüldü sözde hemşehrim olacak :angry:
:ehe abi neyine üzülüyorsunuz ya adam (?) veri tabanına zarardı resmen hani yürüdüğü anın SS'li konusunu bekledimde yayınlamadı ne yapsa konu açıyordu ya :off: bir de köeği vardı köpeğe lafım yok ama o kadar konuyu bir köpek için :d:
 
symbian.forever

symbian.forever

Üye



Dil Ve Anlatım Dersin iyi Değil Galiba :D Cümle Yanlışlığı var abinin yanına virgül gelseydi daha anlamlı olurdu senin yazındakinde anlaşılan ise revengful abi neden ban yedın gibi bir anlam oluyor neyse bukadar derine inmeyelim :d:

Dil anlatım dersim 65 :ehe


---------- Eklendi @ 17:01:23 ---------- Yazıldı @ 17:00:35 ----------

:aman2: ben o cümleyi okusam Mert dayı neden ban yedi derdim :kop: insan bi virgül atar

Tamam çok derine inmeyin :d:
 
  • Beğen
Tepkiler: spy ghost
.Kerasus.

.Kerasus.

Üye
ohhhh be sonunda ya forum gereksiz birinden daha kurtuldu modlara bravo :alkis:
 
  • Beğen
Tepkiler: spy ghost

Revengeful

Emekli Yönetici
Ben banlansam parti yapardınız sanırım :ehe
 
spy ghost

spy ghost

Üye
iyi kendin bilin beylerr eğer Mert dayı ban yerse sohbet bölümünü ve gereksizleri işgal ediyoruz zaten olay bayağı ses getircektir konular hit yapar yorumlar zaten bomba gibi titi bile kutlama mesajı yazmak için üyelik alır banlandığı ilk dakika konuları açmaya başlayın yorumlarda provakatör gibi olaydan bahsedin :d: :naughty: oldumu şimdi Mert :d:
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Zaten 3 kez banlandım. Daha doğrusu ben banladım kendimi. 1 gün, 1 hafta ve 3 ay. hepsinde gidişim için ve dönüşüm için konular açıldı :ehe 1 günlük attığımda süre gözükmüyordu o zamanlar. Millet şok olmuştu :D Pınar naptın sen vs diye kızıyordu bana telefonda :ehe ilginçtir hepsi doğum günüme denk geldi
 
.Kerasus.

.Kerasus.

Üye
olmaz öyle şey mert ne partisi
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Konuyla alakasını anlamadım :D
 
.Kerasus.

.Kerasus.

Üye
deneme mesajı yazıyodum olmadı bnde böle bi msj yazdım :)
 
ibrother

ibrother

Üye
2*2=4
4*2=8
8*2=16
16*2=32 ya matematik böyle olur
 
Eykul

Eykul

Üye
sevinmedim... keske yemeseydi ama bazen dusunmeden konusuyordu yada yaziyordu... bende onu intihar konularindan hatirliyorum
 
tempestshine

tempestshine

Üye
SSli konuları çok fazlaydı.Nokia fanıydı.Tuhaf yazıyordu :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Cevap
3
Görüntüleme
5K
T i B i A M E
  • Kilitli
Cevap
4
Görüntüleme
637
spy ghost
haydaravısyon
Cevap
3
Görüntüleme
5K
PremiumWork


Üst Alt