Haber Quick Launcher ile Eylem Merkezine kısayol Atayın

Sponsorlu Bağlantılar

papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Quick Launcher ile Eylem Merkezine kısayol Atayın
Windows Phone 8.1'le sisteme entegre edilen eylem merkezine uygulama kısayolları eklemek istermisiniz.

Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: Serhan, emz, Murat Alper ve 8 diğerleri


Akhtoher

Akhtoher

Üye
İstemezmiyiz hiç :) Konu için teşekkürler.
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Çok akıllıca tasarlamış.
Uygulamalardan bildirim gelmiş gibi gösterip eylem merkezinde görünmelerini ve kısa yoldan erişmemizi sağlıyor :)

Gelecekten gönderildi.
 
ykd96

ykd96

Üye
iyi düşünülmüş bi uygulama :)
 
TurboCall

TurboCall

Üye
yok ben almıyım, şaka bi yana güzel mi
 
Akhtoher

Akhtoher

Üye
Çok akıllıca tasarlamış.
Uygulamalardan bildirim gelmiş gibi gösterip eylem merkezinde görünmelerini ve kısa yoldan erişmemizi sağlıyor :)

Gelecekten gönderildi.


Ben ekleyemedim kısa yolu neden acaba?
 
Secret Light

Secret Light

Üye
Gerçekten akıllıca dusunulmus :)

Nokia Lumia 525 İle Gönderildi.
 
eRdaL.

eRdaL.

Üye
Tşkler şebeke interteti aç kapa yok diyenler için süper :)

 
Esendağlı

Esendağlı

Üye
Paylaşım için teşekkürler,buda bir kolaylık en azından.
 
  • Beğen
Tepkiler: bulutsuzgece
eRdaL.

eRdaL.

Üye
Her açıldığında bildirim işareti çıkmasa daha iyi olurdu

 
  • Beğen
Tepkiler: ALpeRTunGa_
ykd96

ykd96

Üye
Her açıldığında bildirim işareti çıkmasa daha iyi olurdu



Kısayolu bildirim şeklinde ekliyor. O yüzden bildirim çıkıyor üstte.

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
 

blackcemre

Üye
Mobil İnternet :D
 
dakamon

dakamon

Üye
Sürekli bildirim görnmesi çok sinir bozucu olur bence uzun vadede ama uygulamayı bu şekilde düşünün adamın aklına saygı duydum :) zekice :) Ulan bu wp insanın zekasının bir testi valla :D Beyin cimlastiği yaptırıyor adama :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Serhan, İnternettin HOCA, skynet ve 3 diğerleri
İnternettin HOCA

İnternettin HOCA

Üye
Çok saol :tşk:

=>@King@<=
 
sekajmer

sekajmer

Üye
işte bu iyiydi :) Teşekkürler
 
Dexter Morgan

Dexter Morgan

Üye
Deneyelim bakalım

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
 
alical33

alical33

Üye
Gerçekten zekice ama sürekli bildirim simgesi gorunmese iyiydi de hiç yoktan iyidir :)
 
pirenuri

pirenuri

Üye
amanın bu ne :biggrin:
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Microsoft kendisi ekleyene kadar geçici çözüm :kıskıs:
 
  • Beğen
Tepkiler: ogzhnoTr ve Aybin.Kilic
Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
Zekice düşünülmüş bir uygulama. Bu zekayı ayakta alkışlıyorum:) :)
 


Üst Alt