Quaresma açıklaması

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Kingmortall

Kingmortall

Üye
    Konu Sahibi
Quaresma açıklaması


Beşiktaş'ta bir türlü çözüme kavuşamayan Ricardo Quaresma probleminde son olarak bir önceki hafta Başkan Fikret Orman, kesin bir açıklama yapmıştı.

Orman, Quaresma'nın ilk olarak 3 mliyon 750 bin Euro'luk yıllık ücretini 3 milyon Euro'ya düşürmesi üzerine futbol komitesinin Portekizli oyuncuyu takıma dahil etmek için çalışmalara başladığını belirtimişti. Ancak Quaresma'nın daha sonra bu indirimden vazgeçmesi Fikret Orman'ın 'Beşiktaş için Quaresma defteri kapanmaştır' açıklamasını yapmasına neden olmuştu.

Yaşanan süreçte Quaresme ile görüşen ve Portekizli oyuncunun ücretinde indirim yapması sonrası takıma dönebileceğini bildiren ancak olumsuz yanıt alan Futbol Komitesi Başkanı Tamer Kıran, ilginç açıklamalar yaptı.

Kıran, yaptığı indirim sonrası bir önceki hafta başında ülkesi Portekiz'e giden Quaresma'nın kararından vazgeçerek, yıllık ücret olarak yeniden 3 milyon 750 bin Euro'yu isteyeceğine hiç ihtimal vermediğini dile getirdi. Kıran, Quaresma ile yaptığı telefon görüşmesi öncesi kulübün ikinci başkanı Ahmet Nur Çebi'nin kendisine "Yüzde 1 bile olsa bence Quaresma indirimden vazgeçebilir. Böyle bir durum olursa ben şaşırmam" dediğini hatırlattı.

Kıran "Sayın Çebi haklı çıktı. Ben Quaresma ile telefon görüşmesi yapmadan O'nun ücretini yeniden yükseltebilceğini tahmin etmiyordum" ifadelerini kullandı.
 


haltie

haltie

Üye
Kendini vazgeçilmez sanıyor doğru mu samet
 
  • Beğen
Tepkiler: Kingmortall
Mazlum Somer

Mazlum Somer

Üye
Samet Ve Baskan Harciyorlar Guzelim Yildizi .. Besiktas'in Dustugu Durumlara Bak ..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt