Hayır bende zaten dedim ki var diyebilirim var demedim. Ayrıca 3100 mAh bataryası var ama 3500 gibi gidiyor sarji telefonun. İşlemcisi ise ha 810 ha 801 çok bi fark yok gibi bence..
Hayır bende zaten dedim ki var diyebilirim var demedim. Ayrıca 3100 mAh bataryası var ama 3500 gibi gidiyor sarji telefonun. İşlemcisi ise ha 810 ha 801 çok bi fark yok gibi bence..
Z3'ün işlemcisi 801 olması lazım ve bataryasıda 3500'den az ama yinede şarjı çok iyi gidiyor, z3 için en iyi diyemesemde çok iyi diyebilirim ama sanal tuş kullanan telefonları sevmediğim için malesef almıyorum çok gereksiz birşey bence sanal tuş