QtDrumkit_installer & orkestra

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Kurtuluş40

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
QtDrumkit_installer & orkestra

Qt Drumkit ekrana dokunarak perküsyon sesleri oynatmak sağlayan bir sanal drumkit.​
Qt Drumkit uygulaması oynamak için iki görüş vardır:


2B pedleri basit görünümü
3D drumkit görünümü
Atım kaydetmek ve bunları daha sonra oynatın. Bu son kayıt top oynamak da mümkün.
QML kullanıcı arayüzü ile uygulanmaktadır.Ses motoru ve oynatma mantığı, C + +, QML UI erişilir. Ses çalma için başvuru Qt GameEnabler, DevSound (yerli Symbian kütüphane) ve PulseAudio (yerli MeeGo kütüphane) bir kombinasyonunu kullanır. Uygulamanın tasarım ve uygulama hakkında daha fazla okuyun.


Uygulama karşılık gelen bir Java uygulaması taşıdık olmuştur. Qt Quick uygulama ile paralel olarak, bir XNA sürümü Windows Mobile için de geliştirilmiştir.




Compatibility
  • Symbian S^3 or newer, Qt 4.7.4
  • MeeGo 1.2 Harmattan
Tested on
  • Nokia N8
  • Nokia C7
  • Nokia E6
  • Nokia E7
  • Nokia 701
  • Nokia N9
  • Nokia N950
 

Ekli dosyalar

Tepkiler: asigsasi, oguz0625, buminkan ve 1 kişi daha

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
Çok teşekkürler. Tam aradığım uygulamaydı süper bişeymiş.
 

najanaja

Üye
teşekkürler geçen gün androind e kurmuştum ondaki gerçekten çok güzel umarım onun kadar iyidir deneyelim.
 

detaay

Üye
teşekkürler dostum
 

keys1903

Üye
o super c6 01 sorunsuz duyurulur
 

south

Üye
Süper paylaşım. Teşekkürler.
 

theseusx

Üye
Nokia E6 da sorunsuz çalışıyor arkadaşlar bilginize. Teşekkürler
 

Tyrann

Üye
kurtuluş abi indirme hatası veriyor
 

ismuail

Üye
Içinden deb uzantılı bi dosya çıkıyor Nasıl yüklicem bunu c6-01
 
babalar program içim eyvalkah ama 3d de tuhaf sesler geliyor
 

HolyDoly

Üye
3b görünümde çalarken telefonda kısmi takılmalardan dolayı seste bozulma oluyor bilginize.Sanırım yazmayı unutmuşsun indirecek arkadaşlar için sürümü 1.00(0)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...