bişey sormak istiyorum Qt bir çeşit program uygulam yazma vb bi programdı galiba, şuan için bu Qt hangi sistemler için kullanılabiliyor, bildiğim symbianda var, hani android gibi sistemlerde de sık kullanılan bir durum ise bu Qt olayı, açılmasını isterim, lakin yalnızca symbian içince mümkünatı yok açılmaz, talebin yoğunluğuna bağlı + Qt programları da hep ingilizce malesef

bilemiyorum ama adminler/moderatörler bir göz atıp gerekli açıklamayı yapacaklardır
