marist
Üye
-
Konu Sahibi
-
Yok kardeş kalsılma kolay yaama ne nerde bulunur npcler falan... Bir de sizle dost oluruz loncaya girerim isterseniz.
Bir de siz hangi karaktersiniz? Ben ne olayım? :/
edit fiyatlari nekadar ozellikleri neler oranlaro kac editin set nekadar uygunsa gelip alayim
Ederim Tabiki. Ben Ninja bazende SavascıyLa oynuyorum.
- - - Eklendi - - -
kardeşim benimde tüm karakterlerle aram iyi şu an büyülü silah sura oynuyom tr tarzı editsiz emek swde oynuyom 82 lvl 3p'm varben bıçakçı ve bedensele de bayılırım burda 80 lvl hava g3 diğerleri g1 var r.taşı okumadım ondan gler
sen nickini ver ben belki oynarsam pm atarım sana kardeş.
Bu hafta bende bir tane açıyorum. Bk düşürmeli emek server. Arzu ederseniz gelirsiniz.
Ederim Tabiki. Ben Ninja bazende SavascıyLa oynuyorum.
- - - Eklendi - - -
kardeşim benimde tüm karakterlerle aram iyi şu an büyülü silah sura oynuyom tr tarzı editsiz emek swde oynuyom 82 lvl 3p'm varben bıçakçı ve bedensele de bayılırım burda 80 lvl hava g3 diğerleri g1 var r.taşı okumadım ondan gler
sen nickini ver ben belki oynarsam pm atarım sana kardeş.
ÖyLe Emek ServerLe uğraşamam. Pek Zamanımda oLmuyor.
1. Nick : xNiNjaLeex
2. Nick : SuSKuNPReNS
Genelde bunLarın birinde oLurum.
ÖyLe Emek ServerLe uğraşamam. Pek Zamanımda oLmuyor.
1. Nick : xNiNjaLeex
2. Nick : SuSKuNPReNS
Genelde bunLarın birinde oLurum.
tamam kardeşim bakarız belki girerim haftaya
- - - Eklendi - - -
"E=MCR Killjoy;6158711]Atarım ben sanan özelden mesaj.
"tamam kardeşim bakarız belki girerim haftaya
bende atesh mt2 de oynuyorum cok guzel herkese tavsiye ediyorum
varmı simdi normal oynan cvak pvp
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?