Pvp Oynayan ?

marist

Üye
    Konu Sahibi
Yok kardeş kalsılma kolay ya ama ne nerde bulunur npcler falan... Bir de sizle dost oluruz loncaya girerim isterseniz.
Bir de siz hangi karaktersiniz? Ben ne olayım? :/

Ederim Tabiki. Ben Ninja bazende SavascıyLa oynuyorum.


- - - Eklendi - - -

edit fiyatlari nekadar ozellikleri neler oranlaro kac editin set nekadar uygunsa gelip alayim

Silahlar 25 Ep diger iç itemler 20 Ep ben 30 tl ye aLmıstım yıldırım bıcagını.
 
 
Bu hafta bende bir tane açıyorum. Bk düşürmeli emek server. Arzu ederseniz gelirsiniz.
 
Dur dur dur daha açmadık. Salı günü ödemesini yapacağız.
 
iyi kardeş bana mesaj atarsın ya da buraya yazarsın o zaman çıkmam lazım kardeş. Sw birincisi olmak istiyoruum
 

marist

Üye
    Konu Sahibi
 

47MaDo47

Üye
bende atesh mt2 de oynuyorum cok guzel herkese tavsiye ediyorum
 
bende atesh mt2 de oynuyorum cok guzel herkese tavsiye ediyorum

Kardeş m2 turkey de süper server çok kalabalık ve rekabet üst düzey. Eğer çarı dizemezsen tek yersin yani herkese tavsiye ederim gelenlere elimden gelen yardımı yaparım.
 
birkaç senesine saltanat oynardım.161 leveL savaşçı perfect bedensel.Oyunda edit kaynıyordu.Hiç parayla edit almadım.fakat günlük olarak en 5t para kasardım.Edit çılgınlığı artınca bıraktım ama oynadığım en zevkli pvplerdendi.O kadar online olurdu ki server çökerdi.Şu an öyle mı bilmiyorum.
 

avast

Üye
varmı simdi normal oynan cvak pvp
 

marist

Üye
    Konu Sahibi
Güzel derim.