PSymbianX veya PPSX(styletap) oynayabilen var mı

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

abcderhan

Üye
    Konu Sahibi
PSymbianX veya PPSX(styletap) oynayabilen var mı
bu iki emulatörden playstationX oynayabilenler yardım edebilir mi?
Styletap'te oyun görünüyor açınca
“FATAL ATTEMPT TO CALL SYSTEM TABLE TRAP 0X8E8 DIRECTLY FROM
ARMLET” diyor
psymbianx te oyunlar görünmüyor bile
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Tolga3521
Cevap
10
Görüntüleme
4K
westmoreland
  • Kilitli
Cevap
7
Görüntüleme
4K
Bay H


Üst Alt