Psvita Almayi Düşünüyorum Ama....

Sponsorlu Bağlantılar

ejder1987

ejder1987

Üye
    Konu Sahibi
Psvita Almayi Düşünüyorum Ama....
Psvita cok yeni bir el konsolu ve oyun açısından kısır bir durumda ama hani fifa 14 ve gta için alabilirim mantigim var.psvita için çıkan oyunları listelermisiniz.bende pspe1004 var icinde 60 oyun ve snes emulator oyunlari var.gerci sirf emulator ler bile bana pspyi sevdiriyor.sizce psvita almalimiyim?
 


kullanıcıadları

kullanıcıadları

Üye
PSVita'ya oyun gelmiyor, yok diye zırlanıyorlar yaklaşık 2 yıldır fakat nedense ben aldığım zamandan beri oyuna para yetiştiremez durumdayım.Biraz oynayış zevkiyle alakalı bir durum.Bana göre gelmesi çok iyi olan ve geleceğine sevindiğim oyunlardan bir kaçını yazayım ;

Öncelikle kesinlikle Killzone Mercenary
Monster Hunter Frontier G
Soul Sacrifice
Unjustice
Ninja Gaiden Sigma Plus 1-2
God of War 1-2 HD (Başka bir GoW oyunu geleceği söylentileri de var.Muhakkak gelicek bir GoW oyunu ama ne zaman olur bilinmez)
Dragon's Dogma
Rayman Legends

Bir çok oyun var.Bana uygun mu sorusunu soruyorsan yapman gereken şey belli.Mevcut oyunlara ve çıkacak oyunlara bakacaksın ve sevip sevmeyeceğine karar vereceksin.Ben PSVita'mdan memnunum.Memnun olmayan tanıdıklarımda var ve kendilerince haklılar.Burada sana ne kadar övsem ya da eleştirsem boş, tamamen seninle, senin oyun tarzınla alakalı bir durum.
 
  • Beğen
Tepkiler: .caner.
ejder1987

ejder1987

Üye
    Konu Sahibi
Ya tamam cok kaliteli olabilir ama psp kadar genis bir oyun alani yaratabilirmi o tartisilir.bence bu cihaza bu kadar fiyat abarti gibi geliyor bana.
 
kullanıcıadları

kullanıcıadları

Üye
2 yıl Sony Eurosia Garantili satış fiyatı 400-800 lira arasında satan firmaya göre değişiklik gösteriyor cihazın.500 liradan aldığınızı düşünürsek cihazın pek pahalı olduğunu zannetmiyorum donanımına göre.PSP'ler ile arasında 200-300 liralık bir fark var sadece.PSP kadar oyunu şuanda yok doğal olarak, şuanda o kadar oyun beklemek mantıklı olmaz da zaten.Fakat gelecekte PSP'ye ulaşır mı ya da bol oyunlu konsolların arasında yer edinir mi sorusunun cevabı tamamen Sony'nin satış politikalarındaki değişikliklere ve kullanıcıların, müşterilerin tepkisine göre değişir.Fiyatının abartı olduğunu şahsen düşünmüyorum, oyun zevkinize uymuyorsa gereksiz olabilir orası ayrı tabi.
 
ejder1987

ejder1987

Üye
    Konu Sahibi
Ya tamam grafikler ps3 kalitesinde veya ona yakin tabi dokunmatik olması program yüklenebilir olmasida iyi aslinda ha 3g ozelligide var internet için oda iyi ama fiyati Türkiye sartlarinda biraz abarti degilmi sizce. Hani askeri ücretle calisan bir kesim için fiyat yuksek yani.ama burasi Türkiye herseyde vergi var dünyada başka bir ülke yok zaten boyle vergiler.cok büyük vergiler kesiliyor ve bir çok üst makamin cebine giriyor ama haramdir kul hakimdir.Allah bunların hesabini sorar.ama öte tarafi düşünen mi var acaba.eskiden padişahlar halifeler valiler hep halka dagitirmis herseyi kendilerine bir şey birakmazlarmis.Allah korkusuyla yasarlarmis.hem de halki yönetirken ibadetlerini de hic aksatmazlarmis farzlarin dişinda nafile ibadetleri bile 50 100 rekatlik namaz kilarlarmis acaba bizim vekillerden boyle bir ozellik varmi acaba hani en adindan 5 vakit namazi kiliyorlarmi dicem ama 24 saat canli yayinda TBMM kanalında goruyom surekli meclisdeler hani bussuru milletvekili var Türkiye yi zor idare ediyorlar hatta cok gerilerdeyiz sonumuz hayir olsun
 
kullanıcıadları

kullanıcıadları

Üye
Ya tamam grafikler ps3 kalitesinde veya ona yakin tabi dokunmatik olması program yüklenebilir olmasida iyi aslinda ha 3g ozelligide var internet için oda iyi ama fiyati Türkiye sartlarinda biraz abarti degilmi sizce. Hani askeri ücretle calisan bir kesim için fiyat yuksek yani.ama burasi Türkiye herseyde vergi var dünyada başka bir ülke yok zaten boyle vergiler.cok büyük vergiler kesiliyor ve bir çok üst makamin cebine giriyor ama haramdir kul hakimdir.Allah bunların hesabini sorar.ama öte tarafi düşünen mi var acaba.eskiden padişahlar halifeler valiler hep halka dagitirmis herseyi kendilerine bir şey birakmazlarmis.Allah korkusuyla yasarlarmis.hem de halki yönetirken ibadetlerini de hic aksatmazlarmis farzlarin dişinda nafile ibadetleri bile 50 100 rekatlik namaz kilarlarmis acaba bizim vekillerden boyle bir ozellik varmi acaba hani en adindan 5 vakit namazi kiliyorlarmi dicem ama 24 saat canli yayinda TBMM kanalında goruyom surekli meclisdeler hani bussuru milletvekili var Türkiye yi zor idare ediyorlar hatta cok gerilerdeyiz sonumuz hayir olsun

Eh tabi vergilerin fazlalığı dolayısıyla cihaz Türkiye şartlarında biraz pahalı olabiliyor.Fakat ülkemizde asgari ücret alan ama inatla en son Galaxy, Iphome modelini kullanan binler var.Vergilerin yüksekliği ise sadece Türkiye'ye özel değil tabiki sadece gelişmiş ülkelerinin yönetiminin yapamayacağı, halkının kabul edemeyeceği, kadar fazla ülkemizde.

Osmanlı konusuna gelirsek ilk bir-iki yüzyıllık zamanı dışında pek katılamayacağım.Özellikle son dönemlerde yönetim-halk arasındaki maddi uçurum -monarşi ile yönetilen ülkelerde kaçınılmaz olarak- tavan yapmış durumda.Bunun din ile alakası olabilir ilk zamanlarda tabi ama sadece ona bağlamayı da doğru bulmuyorum açıkçası. Ben bir agnostiğim ve halkı iyi yönetmek, adaletli olmak için -tabi o da sebebi olabilir- Allah korkusunun zorunlu olmadısonra ğını biliyorum :) Konuyu daha fazla saptırmayalım izninizle ^.^
 

Benzer Konular

Dark-Evil
Cevap
0
Görüntüleme
2K
Dark-Evil
teknolojibaronu
Cevap
0
Görüntüleme
454
teknolojibaronu
Cevap
2
Görüntüleme
471


Üst Alt