psp alacağım tavsiyeler?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
emre9080

emre9080

Üye
    Konu Sahibi
psp alacağım tavsiyeler?
psp e3004 alacağım. Şu an da almak doğru karar mi yani psp modası devam ediyor mu yoksa eskidi mi. Ve psp oyunları internette mevcut mu yani ücretsiz olarak bulabilir miyim
 


ka_za

ka_za

Üye
Modası tamamen gecti ben yillarca oynadim oyunlarında çogunuda oynadım yada bitirdim.Grafik falan olarak suan baya bir geride kaldı eger durumun varsa ipod yada android bi cihazla daha kaliteli oyunlar oynuyabilirsin.Eger illa alacam diyorsanda god of war, gta, nfs vb güzel oyunlar var vidyoları inceleyip karar vermeni öneririm.Sorun olursa yardımcı olurum
 

firtikim

Üye
Oyunlarda grafik değilde eğlenceye önem veriyorsan PSP'de oynayacağın yüzlerce oyun seni bekliyor... Modası geçti diye oynanmayacak değilya. Oyunları internetten indirebilirsin tabiki
 
KinG Tornado

KinG Tornado

Üye
Git En İyisi Tablet Yada I Pod Touch 4 Al Almışkende Playstation 3 Konsolunu Alıp Bağla Daha Eğlenceli :)
 
  • Beğen
Tepkiler: ayran3883
kullanıcıadları

kullanıcıadları

Üye
Gerçekten anlayamıyorum şu yorumları.Nasıl bir oyun konsoluna alternatif olarak bir tableti ya da telefonu gösterebiliyorsunuz anlayamadım.PSP'nin donanımı -özellikle ekran çözünürlüğü deli eder adamı- geri kaldı doğru lakin alternatifi bir tablet ya da telefon olacak kadar düşmedi daha.Oyun oyun konsolunda oynanılır Android'te istediği kadar iyi grafikli oyunlar olsun bir GoW'u olmadıktan sonra, yarış oyunlarında "Free Run" özelliği olmadıktan sonra ne işe yarar grafik...Anca al bak ne kadar güzel grafikli oyun diye göstermeye daha sonrada dokunmatik ekranda oynayamamaya yarar.Bir NOVA 3'ü Android'li tablette oynuyorsunda ne kadar verim alıyorsun ? Gerek çıkan oyunların uzunluğu ve kalitesi gerekse cihazın direkt olarak oyun için yaratılmış olmasından dolayı şuanki hiç bir tablet, telefon oyun konusunda PSP'nin eline su dökemez.O Android'teki kaliteli oyunlardan bir kaç tanesini söyler misiniz bana ? Bir oyuncuyu tatmin edebilecek düzeydeki olanları ?

Şöyle bir durumda var eğer telefon ya da tablet alacak paran var ise bir PSVita alabilirsin.Böylece ne grafikten ne de oynanılabilirlikten kısmak zorunda kalırsın.

Eskime konusuna gelirsek PSP "taşınılabilir oyun konsolu" piyasasında ömrünü PSVita tanıtılmadan 1-1.5 sene önce bitirdi tabi şu çok önemli ömrünü taşınılabilir oyun konsolları arasında bitirdi.Bir 3DS'in gücüne erişemedi zaten bunu şuan piyasadaki PSVita'dan anlayabiliyoruz.Ben uzunca bir süre PSP kullandım hala evimin bir köşesinde duruyor, evimde XBOX 360'ım var ve bir de PSVita'm var 1 yıl kadardır.Bu kadar oyun bolluğuna rağmen hala PSVita'dan unutamadığım PSP - PS One oyunlarını oynuyorsam PSP oyunlarının modası geçmedi demektir.

PSP 3004'ler 200 liraya kadar bulunabiliyor o fiyata daha iyi bir oyun cihazı bulamayacağına eminim.Bütçe bu ise ikilemde kalacak bir şey yok.Ayrıca cihazı evinde kendin kırdırabilirsin olmadı bir oyuncuya götürüp 5-10 liraya kırdırabilir istediğin zaman oyun indirip yükleyebilir, yükletebilirsin.
 
  • Beğen
Tepkiler: BRKTNL
ka_za

ka_za

Üye
Gerçekten anlayamıyorum şu yorumları.Nasıl bir oyun konsoluna alternatif olarak bir tableti ya da telefonu gösterebiliyorsunuz anlayamadım.PSP'nin donanımı -özellikle ekran çözünürlüğü deli eder adamı- geri kaldı doğru lakin alternatifi bir tablet ya da telefon olacak kadar düşmedi daha.Oyun oyun konsolunda oynanılır Android'te istediği kadar iyi grafikli oyunlar olsun bir GoW'u olmadıktan sonra, yarış oyunlarında "Free Run" özelliği olmadıktan sonra ne işe yarar grafik...Anca al bak ne kadar güzel grafikli oyun diye göstermeye daha sonrada dokunmatik ekranda oynayamamaya yarar.Bir NOVA 3'ü Android'li tablette oynuyorsunda ne kadar verim alıyorsun ? Gerek çıkan oyunların uzunluğu ve kalitesi gerekse cihazın direkt olarak oyun için yaratılmış olmasından dolayı şuanki hiç bir tablet, telefon oyun konusunda PSP'nin eline su dökemez.O Android'teki kaliteli oyunlardan bir kaç tanesini söyler misiniz bana ? Bir oyuncuyu tatmin edebilecek düzeydeki olanları ?

Şöyle bir durumda var eğer telefon ya da tablet alacak paran var ise bir PSVita alabilirsin.Böylece ne grafikten ne de oynanılabilirlikten kısmak zorunda kalırsın.

Eskime konusuna gelirsek PSP "taşınılabilir oyun konsolu" piyasasında ömrünü PSVita tanıtılmadan 1-1.5 sene önce bitirdi tabi şu çok önemli ömrünü taşınılabilir oyun konsolları arasında bitirdi.Bir 3DS'in gücüne erişemedi zaten bunu şuan piyasadaki PSVita'dan anlayabiliyoruz.Ben uzunca bir süre PSP kullandım hala evimin bir köşesinde duruyor, evimde XBOX 360'ım var ve bir de PSVita'm var 1 yıl kadardır.Bu kadar oyun bolluğuna rağmen hala PSVita'dan unutamadığım PSP - PS One oyunlarını oynuyorsam PSP oyunlarının modası geçmedi demektir.

PSP 3004'ler 200 liraya kadar bulunabiliyor o fiyata daha iyi bir oyun cihazı bulamayacağına eminim.Bütçe bu ise ikilemde kalacak bir şey yok.Ayrıca cihazı evinde kendin kırdırabilirsin olmadı bir oyuncuya götürüp 5-10 liraya kırdırabilir istediğin zaman oyun indirip yükleyebilir, yükletebilirsin.

Gow konusunda tamamen haklısın onunda son onunu psp sahipleri ayaklandigindan sadece psp ye verildi ama onun dışında her türlü konuda mobil platform psp nin önünde suanda inanmazsan videolara falan bak.psp benim için efsanedir 3 yılın üstünde kullandım ama artık görevini tamamladı.
 
kullanıcıadları

kullanıcıadları

Üye
Gow konusunda tamamen haklısın onunda son onunu psp sahipleri ayaklandigindan sadece psp ye verildi ama onun dışında her türlü konuda mobil platform psp nin önünde suanda inanmazsan videolara falan bak.psp benim için efsanedir 3 yılın üstünde kullandım ama artık görevini tamamladı.

Mobil platformda oynadığın en başarılı oyunu söyleyebilir misin bana ? Bende biliyorum mobil oyun dünyasının ne durumda olduğunu -.-
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt