program ve Oyun isteyenler Gelsin (IPHONE İÇİNDİR )

Sponsorlu Bağlantılar

mertatakan

Üye
saol kardeş oyunları indirdim itunes gördü yüklemeyi deneyeceğimde banada asphalt 4 ve 5 i bulur musun aga??

--------------- Ekleme ---------------

tek link olurlarsa sevinrim..
 


love5106

Üye
mrcı cnm
 
cixim_1905

cixim_1905

Üye
engin kardeşm bana bu iki programı bulabilirmisin (logmeın ıgnitione) (buddy pro)
şimdiden teşekkür ederim...

--------------- Ekleme ---------------

engin kardeşim çok şey istiyorum ama kusura bakma (air maus) bulabilirmisin ama kurması biraz krışıkmış onuda anlatman lazım bana :)) bi linkler nolursun rapid olmasın..
 
Dawn

Dawn

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
engin kardeşm bana bu iki programı bulabilirmisin (logmeın ıgnitione) (buddy pro)
şimdiden teşekkür ederim...

--------------- Ekleme ---------------

engin kardeşim çok şey istiyorum ama kusura bakma (air maus) bulabilirmisin ama kurması biraz krışıkmış onuda anlatman lazım bana :)) bi linkler nolursun rapid olmasın..
bu program pc baglanmak için tüm isteklerini karşılayacak buddy pro dedigin resim içzme programı gebibi bişi dimi şu an musait degilim bulacam sana
Öncelikle kullanıcı adımız için bu siteden üyelik alalım. ve onay epostasına tıklıyoruz kullanıcı adımız aktif hale geliyor

Burdan indireceğimiz

exe'yi PC'ye ipa'yı telefona atıyoruz.
Proyu pc mize kurarken siteden aldığımız üyelik adı ve koduni ve pc mizin oturumunda şifre var ise (Bağlantı kurma esnasında o kullanıcı ismi ve koduni girmeniz gerekmektedir bu kullanıcı adı pc nizin oturum adı ve kodudir)
Yada şifre yok ise sizden 8 haneli bir şifre oluşturmnızı isteyecektir bunu her bağlanmaya çalıştığınızda soracaktır basit bir şifre girmenizi tavsiye ederim.
Pc niz yada birden fazla pc nize bu pro yu kurup istediğiniz yerden pc nizi speed olarak kullanabilirsiniz ip derdi olmaksızın karşı kullanıcı ile aynı anda işlem yapabilir izlleyebilir yönlendirebilirsiniz.
Kendi sitesinden aldığınız kullanıcı adınız eposta adresi olarak olacaktır Pro yu kuracağınız tüm pc lerde kurulumda istenecektir girdiğiniz E posta adresini ile kurduğunuz tüm pc lerinizin açık yada kapalı olduğunu görebilir her an istediğiniz gibi bağlanabilirsniz.
Proğramın dürümü ücretlidir free olarak kullanmznız gerekmektedir. KURULUM ESNASINDA FREE olarak kurmamız gerektiğini hatırlatmak isterim ki süresiz bir kullanıcı ismimiz olsun.
Pc den pc ye uzakmasaüstü için üye oldugunuz siteye gidip giriş yaptığınızda açık olan pc lerinizi göreceksinbiz tıkladığınızda pro aktif hale gelip sizi yönlendirecektir.


 

mertatakan

Üye
saol ama o tek link deil bana bide ashpalt 4 ü bulabilir misn?
 
cixim_1905

cixim_1905

Üye
engin kardesim ilgilendigin için teeşekkürler (ebuddy pro) msn programı kardeşim bulursan sevnirim bide logmain programını bulmussun aama indireiyorum rapid sürekli hata veriyo baska bi link verirsen sevinirim...
 

lkjhmnb

Üye
arkadaşlar iphone oyun yüklüyorum itunes ile senk yaptıktan sonra telefon menüsünde oyun çıkmıyor..ne yapmam gerek biri yardımcı olabilir mi?
 
Dawn

Dawn

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
engin kardesim ilgilendigin için teeşekkürler (ebuddy pro) msn programı kardeşim bulursan sevnirim bide logmain programını bulmussun aama indireiyorum rapid sürekli hata veriyo baska bi link verirsen sevinirim...
hadi ya ne hatası şimdi denedim link çalısıyor sağlam link modeme restart at 5 saniye bekle ben bu linkten kurdum açtım bi daha dene olmasa yeniden verim linki

--------------- Ekleme ---------------

al buda ebuddy pro hayırlı olsun
 

mertatakan

Üye
aga bana netTV ile ashpalt 4 ü bulur musun tek link...
 
Dawn

Dawn

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
aga bana netTV ile ashpalt 4 ü bulur musun tek link...
ewet netTV yeni versiyonu bir 2 hafta oldu cıkalı
buyur inidr

ashpalt sitede var iphone için araştır
 

mlike

Üye
samsung stara olmuyomu
 

mertatakan

Üye
kardeş sitede aradım 4 ü bulamadım.
 
cixim_1905

cixim_1905

Üye
çok teşekkür ederim engin krdeşim
 
Dawn

Dawn

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
rica ederim recep hayırlı olsun
 
amedli_589

amedli_589

Üye
slm Street_Fighter serilerini bulabilirmiyım

--------------- Ekleme ---------------

kısa sürede paylaşırsanız sevinirim

--------------- Ekleme ---------------

engin(dawn) ustat sana bişey sorucam nasıl konuşabiliriz
 
Dawn

Dawn

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Street fighter iphoone için yok msn profilmde var ekle görusuruz
 

guray_fb

Üye
Merhaba engin abi bana x2 football oyununu ve pes 2010 bulurmusun şimdiden teşekkürler

--------------- Ekleme ---------------

Yalnız bşi daha rica etcem rapid olmasa sevinirim
 


Üst Alt