dreamgirls
Üye
arkadaşım, kuşumuz gayet rahat hareket edip, uçabiliyodu evin içinde. yanına bi kuş daha koyduk ama onu istemedi. kavga ettiler. yemini, suyunu, vitaminini mutlu bi şekilde yer, kafesinin üstünde duran büyük aynanın üzerine çıkar, güzel şarkılar söylerdi bize, konuşurdu bizle. kafesin kapısı sürekli açıktı, tutsak diildi bizim kuşumuz. dışarıya salınca kendisine bakabilecek mi sanıyosun. öyle yaparak hayvana daha çok eziyet,böyle en azından soğuk yok, karnı doyuo. elbette herşeyin bi ömrü var. kızımın ömrüde bu kadarmışyara deşmedim
bir kuş 12-18 falan ya bırak yada yanına karşı cinsinden bir kuş koymasını istedim ona kalmış
yem verince nasıl geliyorsa kafeside açınca öyle gider demekki sevmiyor![]()




ya ölecek ya uçacak 
çok talıdır prensesim benimm...