Prensesimden yeni pozlar ;)

Sponsorlu Bağlantılar

dreamgirls

dreamgirls

Üye
    Konu Sahibi
yara deşmedim:)
bir kuş 12-18 falan ya bırak yada yanına karşı cinsinden bir kuş koymasını istedim ona kalmış
yem verince nasıl geliyorsa kafeside açınca öyle gider demekki sevmiyor:bigstar:
arkadaşım, kuşumuz gayet rahat hareket edip, uçabiliyodu evin içinde. yanına bi kuş daha koyduk ama onu istemedi. kavga ettiler. yemini, suyunu, vitaminini mutlu bi şekilde yer, kafesinin üstünde duran büyük aynanın üzerine çıkar, güzel şarkılar söylerdi bize, konuşurdu bizle. kafesin kapısı sürekli açıktı, tutsak diildi bizim kuşumuz. dışarıya salınca kendisine bakabilecek mi sanıyosun. öyle yaparak hayvana daha çok eziyet,böyle en azından soğuk yok, karnı doyuo. elbette herşeyin bi ömrü var. kızımın ömrüde bu kadarmış:(:(
 


Nazy

Nazy

Üye
valla nediyelim tekrar başınız sağolsun
 
yasirarslan

yasirarslan

Üye
benim de bir tane vardı ama kaçtı
 
goklerinhakimi

goklerinhakimi

Üye



ama öldü bu fotoğraftaa ölmeden önceki hali..çok üzüldüm:(:agla
 
FerreT

FerreT

Üye
yaw kuş işte :kop:ya ölecek ya uçacak
 
goklerinhakimi

goklerinhakimi

Üye
:oke:çok talıdır prensesim benimm...:):oke:
 


Üst Alt