-efşan
Üye
Prensesim, Canım Kardeşime... Eykul'a
Gölgelerin ardından çıka gel Prenses,
Görmek ne güzel eylem seni.
Sağır olam, bağır beni
Duymaya çalışmak ne güzel eylem seni.
Dost ol, adın ''..Can'' kalsın.
Prenses diyeyim ben, sen duy beni.
Kardeş olsun diğer adın,
Namı diğer Prenses. Adın cana değer bil beni.
Sensiz kalmak yalnızlığımdır.
Yalnızlığım sensizliğim.
Sensizliğim ıssızlığım.
Kardeşden öte, candan ötesin
Issızlığım öksüzlüğüm olur, anla beni.
Gölgelerin ardından çıka gel Prenses,
Görmek ne güzel eylem seni.
Yalnız bırakmadın tasalarım ile..
Bilmek ne güzel eylem seni..
Görmek ne güzel eylem seni.
Sağır olam, bağır beni
Duymaya çalışmak ne güzel eylem seni.
Dost ol, adın ''..Can'' kalsın.
Prenses diyeyim ben, sen duy beni.
Kardeş olsun diğer adın,
Namı diğer Prenses. Adın cana değer bil beni.
Sensiz kalmak yalnızlığımdır.
Yalnızlığım sensizliğim.
Sensizliğim ıssızlığım.
Kardeşden öte, candan ötesin
Issızlığım öksüzlüğüm olur, anla beni.
Gölgelerin ardından çıka gel Prenses,
Görmek ne güzel eylem seni.
Yalnız bırakmadın tasalarım ile..
Bilmek ne güzel eylem seni..
cok tesekkur ederim yuregine saglik. Allah beni nasil mutlu ettiysen o da seni bundan on kat daha mutlu etsin 



çok güzel