Prensesim, Canım Kardeşime... Eykul'a

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
-efşan

-efşan

Üye
    Konu Sahibi
Prensesim, Canım Kardeşime... Eykul'a
Gölgelerin ardından çıka gel Prenses,
Görmek ne güzel eylem seni.
Sağır olam, bağır beni
Duymaya çalışmak ne güzel eylem seni.

Dost ol, adın ''..Can'' kalsın.
Prenses diyeyim ben, sen duy beni.
Kardeş olsun diğer adın,
Namı diğer Prenses. Adın cana değer bil beni.

Sensiz kalmak yalnızlığımdır.
Yalnızlığım sensizliğim.
Sensizliğim ıssızlığım.
Kardeşden öte, candan ötesin
Issızlığım öksüzlüğüm olur, anla beni.

Gölgelerin ardından çıka gel Prenses,
Görmek ne güzel eylem seni.
Yalnız bırakmadın tasalarım ile..
Bilmek ne güzel eylem seni..


 
  • Beğen
Tepkiler: .SeRDaR.


Eykul

Eykul

Üye
Ne diyecegimi bilemiyorum Kardesim. Bu cok hos bir jest oldu. Ben senin dostunum dosttan ote kardesiz biz. Benim senin yaninda oldugum kadar sende yanimda oldugunu soylemiyorsun ama siirde olurmu hic :) cok tesekkur ederim yuregine saglik. Allah beni nasil mutlu ettiysen o da seni bundan on kat daha mutlu etsin :)
 
-efşan

-efşan

Üye
    Konu Sahibi
Ne diyecegimi bilemiyorum Kardesim. Bu cok hos bir jest oldu. Ben senin dostunum dosttan ote kardesiz biz. Benim senin yaninda oldugum kadar sende yanimda oldugunu soylemiyorsun ama siirde olurmu hic :) cok tesekkur ederim yuregine saglik. Allah beni nasil mutlu ettiysen o da seni bundan on kat daha mutlu etsin :)
Canım benim:sarıl:
Allah razı olsun Kardeşim benim.
 
.SeRDaR.

.SeRDaR.

Üye
Güzel olmuş, beğendim. :tebessüm:
 
M. tAHA

M. tAHA

Üye
:D çok güzel
 
DreaMagiC

DreaMagiC

Üye
Ellerine sağlık abim erken yattığım için dün görmedim :sarıl:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt